Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) WALKER
Układ Wydechowy AJUSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BIRTH
Układ Wydechowy HC-CARGO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) IMASAF
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy METALCAUCHO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) METALCAUCHO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TRICLO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) VEMA
Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
030607010118
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
030607010118
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
351319203383
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
351319203383
Jednostka:
sztuka
Długość sieci [mm]: 570
Szerokość sieci [mm]: 330
Głębokość sieci [mm]: 240
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 734,00 zł
408,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze