Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy SWAG do Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy WALKER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy DENSO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy FA1 Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy BOSAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSAL
Układ Wydechowy ASMET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ASMET
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy TOPRAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy ASSO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAST Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HELLA
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IMASAF
Układ Wydechowy KAWE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LRT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MTS
Układ Wydechowy NPS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NPS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy OYODO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OYODO
Układ Wydechowy PIERBURG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy POLMO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) POLMO
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRICLO
Układ Wydechowy TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:SWAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
33 10 3089
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 3089
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z lewej, z prawej
Sonda lambda: Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 22
Liczba przewodów: 4
Długość kabli: 570
Ciężar [kg]: 0,092
Dla numeru OE: 1618.Z6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 351,00 zł
179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
33 10 3160
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 3160
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Sonda lambda: Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 22
Liczba przewodów: 4
Długość kabli: 1500
Ciężar [kg]: 0,135
Dla numeru OE: 1628.HQ
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 380,00 zł
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 11 0610
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0610
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Lokalizacja w aucie: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0,090
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze