Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy DRI do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FA1 Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AUTLOG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) AUTLOG
Układ Wydechowy BUGIAD Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) BUGIAD
Układ Wydechowy DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DIEDERICHS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) DIEDERICHS
Układ Wydechowy DRI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy EPS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy FACET Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy GARRETT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) GARRETT
Układ Wydechowy GK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) GK
Układ Wydechowy HEPU Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) HEPU
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HITACHI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) HITACHI
Układ Wydechowy HOFFER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) MEYLE
Układ Wydechowy MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy PIERBURG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy PRASCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) PRASCO
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 200 d (213.013) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.07 - obecnie) VEMO
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729121830
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729121830
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]: 6,4
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze