Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy DENSO do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BOSCH
Układ Zapłonowy NGK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NGK
Układ Zapłonowy HELLA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HELLA
Układ Zapłonowy DENSO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) CHAMPION
Układ Zapłonowy FACET Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FACET
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy EPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EPS
Układ Zapłonowy ERA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ERA
Układ Zapłonowy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTLOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) AUTLOG
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BREMI
Układ Zapłonowy DT SPARE PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DT SPARE PARTS
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EYQUEM
Układ Zapłonowy FAE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FAE
Układ Zapłonowy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zapłonowy HOFFER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HOFFER
Układ Zapłonowy JANMOR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JAPKO
Układ Zapłonowy JPN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) JPN
Układ Zapłonowy KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAMOKA
Układ Zapłonowy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAVO PARTS
Układ Zapłonowy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAWE
Układ Zapłonowy KW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) LUCAS
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy MOBILETRON Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NIPPARTS
Układ Zapłonowy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NPS
Układ Zapłonowy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NTY
Układ Zapłonowy OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) OPTIMAL
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SERVICE PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SERVICE PARTS
Układ Zapłonowy SIDAT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SIDAT
Układ Zapłonowy TESLA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TESLA
Układ Zapłonowy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) WALKER PRODUCTS
Producent:DENSO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENSO
4.9 (91 ocen)
Kod produktu:
IK16TT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.9 (91 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
IK16TT
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 14
Rozmiar klucza: 16
Moment dokrecenia [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Wersja na kraj: Japonia
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]: 19
Świeca zapłonowa: Platynowa elektroda masowa
Ciężar brutto [g]: 46
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze