Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy EUROREPAR do Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy DENSO Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) DENSO
Układ Zapłonowy BOSCH Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) NGK
Układ Zapłonowy HITACHI Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) HITACHI
Układ Zapłonowy NTY Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) NTY
Układ Zapłonowy BREMI Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) BREMI
Układ Zapłonowy BRISK Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) BRISK
Układ Zapłonowy DELPHI Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) DELPHI
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy VEMO Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) VEMO
Układ Zapłonowy EPS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) EPS
Układ Zapłonowy FACET Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) FACET
Układ Zapłonowy HELLA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) HELLA
Układ Zapłonowy MAXGEAR Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MAXGEAR
Układ Zapłonowy ABAKUS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) ABAKUS
Układ Zapłonowy ASHIKA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTLOG Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) AUTLOG
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ERA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) ERA
Układ Zapłonowy ESEN SKV Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) ESEN SKV
Układ Zapłonowy EUROREPAR Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy FAE Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) FAE
Układ Zapłonowy FEBEST Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) FEBEST
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy FRECCIA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) FRECCIA
Układ Zapłonowy HART Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HOFFER Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) HOFFER
Układ Zapłonowy JANMOR Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) JAPKO
Układ Zapłonowy KAMOKA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) KAMOKA
Układ Zapłonowy KAWE Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) KAWE
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MAPCO Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MAPCO
Układ Zapłonowy METZGER Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MEYLE
Układ Zapłonowy MOBILETRON Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MOBILETRON
Układ Zapłonowy MOTORAD Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) MOTORAD
Układ Zapłonowy NPS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) SASIC
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SEIM Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) SEIM
Układ Zapłonowy SENTECH Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) SENTECH
Układ Zapłonowy SIDAT Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) SIDAT
Układ Zapłonowy SWAG Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) SWAG
Układ Zapłonowy TESLA Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) TESLA
Układ Zapłonowy TOPRAN Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) VALEO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW, benzyna (1996.11 - 2000.12) WALKER PRODUCTS
Producent:EUROREPAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1625938180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1625938180
Wymiar gwintu: M14x1,25
Rodzaj paliwa: Benzyna
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]: 19
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Odstęp elektrod: 0,8
Rozmiar klucza: 16
Moment dokrecenia [Nm]: 30
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1648407180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1648407180
Wymiar gwintu: M14x1,25
Rodzaj paliwa: Benzyna
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]: 19
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Odstęp elektrod: 0,8
Rozmiar klucza: 16
Moment dokrecenia [Nm]: 30
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1625938880
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1625938880
Wymiar gwintu: M14x1,25
Rodzaj paliwa: Benzyna
Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa niklowo-miedziana
Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]: 19
Moment dokrecenia [Nm]: 20
Odstęp elektrod: 0,7
Rozmiar klucza: 16
Moment dokrecenia [Nm]: 30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze