Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy KW do Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) DENSO
Układ Zapłonowy EPS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy NGK Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy DELPHI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ERA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy FACET Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HELLA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy HITACHI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) HITACHI
Układ Zapłonowy KAWE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) KAWE
Układ Zapłonowy KW Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy MAXGEAR Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy METZGER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy MOTORAD Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy NTY Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) NTY
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy TOPRAN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy VEMO Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD Kombi 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.03 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:KW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
470 637
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
470 637
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530 323
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
530 323
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530 346
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
530 346
Dla numeru artykułu: 580 846
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze