Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BOSCH do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10)

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NTY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BOSCH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BOSCH
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAMOKA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DENSO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) DENSO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AUTLOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) AUTLOG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ERA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ERA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MAXGEAR
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SKV GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SKV GERMANY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ACKOJA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) ACKOJA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AJUSA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) AJUSA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) BLUE PRINT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach EPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EPS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) EUROREPAR
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FACET Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FACET
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) FEBI BILSTEIN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HC-CARGO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HC-CARGO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HOFFER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) HOFFER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KAWE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) KW
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MEAT & DORIA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MOBILETRON Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) MOBILETRON
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) NPS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SIDAT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SIDAT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) SWAG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) TRISCAN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VEMO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) VEMO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach WALKER PRODUCTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) samochód terenowy zamknięty 208KM, 153kW, benzyna (1994.06 - 1999.10) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45)
Kod produktu:
0 258 986 602
dostępny
4.8 (45)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 602
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
206,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Porady z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Płyn w chłodnicy EGR - jaki się stosuje, czy się wymienia, jak często?

Płyn w chłodnicy EGR. Jaką rolę pełni, jaki płyn chłodniczy do niej się stosuje i jak często należy go wymieniać?

Chłodnica EGR to dla wielu wciąż dość zagadkowy element układu recyrkulacji spalin. Wprawdzie w nowoczesnych samochodach jej obecność staje się pomału standardem, jednak wciąż nie wszyscy wiemy, czemu służyć ma jej obecność, jak działa oraz jaką funkcję pełni w jej przypadku płyn chłodniczy? I skąd w ogóle ten płyn się tam bierze?

czytaj więcej >
Omówienie błędu P0400 Opel - jak sobie poradzić z błędem?

Kod błędu DTC P0400 w autach marki Opel. Co oznacza, kiedy najczęściej się pojawia i w jaki sposób można się go pozbyć?

Błąd DTC P0400 jest kodem doskonale znanym niemal wszystkim posiadaczom aut marki Opel. Nawet bowiem jeśli sami się z nim nie zetknęli, z pewnością mogli o nim usłyszeć lub przeczytać na formach dla posiadaczy samochodów tej marki. Co oznacza ten błąd? Dlaczego nie zawsze winny musi być układ EGR?

czytaj więcej >

Dynamiczny rozwój branży motoryzacyjnej ma oczywiście ogromne znaczenie dla szybkiego rozwoju gospodarki. Niestety jednocześnie negatywnie oddziałuje na środowisko naturalne. Ilość spalin generowanych przez samochody osobowe oraz inne środki transportu nieustannie rośnie, rozprzestrzeniając się w bardzo dużych stężeniach najczęściej w centrach dużych miast. Konieczne jest ciągłe zmniejszanie zanieczyszczeń spalin samochodowych wydobywających się z samochodowych układów ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze