Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR - recyrkulacji spalin HOFFER do Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09)

Zawór EGR - recyrkulacji spalin DELPHI Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) DELPHI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ERA Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) ERA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HOFFER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) HOFFER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin IPD Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) IPD
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MEAT & DORIA Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) MEAT & DORIA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin PIERBURG Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) PIERBURG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SIDAT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) SIDAT
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 Turbo-D (124.133) sedan 143KM, 105kW, olej napędowy (1986.09 - 1988.09) VEMO
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7518158
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7518158
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
858,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Porady z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Czy warto zaślepić EGR?

Czy warto zaślepić EGR?

Krąży przekonanie, że układ recyrkulacji spalin może zostać odcięty. Aktualnie zdecydowana większość kierowców nie wymienia zaworu EGR, gdy jest to konieczne, a po prostu postanawia go zaślepić. Jakie ma to skutki dla silnika? Czy zawór układu recyrkulacji spalin (EGR) może zostać odcięty bez konsekwencji? Dlaczego kierowcy decydują się na taki zabieg?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia zaworu EGR - co warto wiedzieć? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać awarię zaworu EGR? Jakie efekty mogą wynikać z jego zablokowania?

Dopóki zawór EGR jest sprawny, większość kierowców w ogóle nie zaprząta sobie nim głowy. Dopiero gdy auto zaczyna się dziwnie zachowywać, a silnik daje nam zdecydowanie mniej mocy niż powinien, przypominamy sobie, że właśnie tak wygląda jeden z podstawowych objawów awarii zaworu EGR. Problem w tym, że uszkodzenie tego elementu może dawać też całkowicie odwrotne skutki.

czytaj więcej >
Co widać w spalinach?

Co widać w spalinach?

Niewielu kierowców wie, że dym, który wydostaje się z rury wydechowej samochodu z dobrze wyregulowanym i nagrzanym silnikiem, powinien być niemal przezroczysty. Inny kolor spalin może świadczyć o awarii m.in. zaworu EGR.

czytaj więcej >
Zużyty zawór EGR w samochodzie - najczęstsze objawy. Kup u nas nawet 40% taniej

Objawy zużycia EGR. Kiedy pozostają widoczne, a kiedy wprost nie sposób je zauważyć?

Objawy zużycia zaworu EGR bywają niejednoznaczne. Część z nich może wprowadzać w błąd, sugerując awarię kilku innych podzespołów silnika. Co gorsza, w niektórych przypadkach zużycie EGR może przebiegać bezobjawowo i kierowca będzie wówczas przez długi czas nieświadomie jeździł z niedziałającym zaworem recyrkulacji spalin. Jak to możliwe? Po czym poznać, ze doszło do takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze