Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY AGA057MT (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
AGA057MT
Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY AGA057MT (Oś tylna)
  • Amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY AGA057MT (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 263,00 zł
134,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MAGNUM TECHNOLOGY
Jednostka:
sztuka
EAN:
5901655205145
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku:
100 740 0027
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator AGA057MT firmy MAGNUM TECHNOLOGY

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Numer artykułu zalecanego dodatku: 100 740 0027
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla AGA057MT po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 4G5 513 035 C
AUDI 4G5 513 035 D
AUDI 8F0 513 035 B
AUDI 8F0 513 035 D
AUDI 8F0 513 035 E
AUDI 8F0 513 035 J
AUDI 8F0 513 035 K
AUDI 8F0 513 035 L
AUDI 8F0 513 035 M
AUDI 8F0 513 035 N
AUDI 8K0 513 035 AT
AUDI 8T0 513 035 AB
AUDI 8T0 513 035 F
AUDI 8T0 513 035 G
AUDI 8T0 513 035 M

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator AGA057MT pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MAGNUM TECHNOLOGY

Magnum Technology to marka produkująca zamienne części samochodowe, pod którą polska firma Inter Cars prowadzi dystrybucję:

  • amortyzatorów (olejowe; benzynowe);
  • sprężyn zawieszenia (cylindryczne, stożkowe, mini-bloki);
  • Hydropneumatyczne elementy zawieszenia (zawieszenia sfery, regulatory ciśnienia);
  • elementów mocujących (łożyska, odbojniki amortyzatorów, górne mocowania)

Produkowane przez Magnum Technology części zamienne dostarczane są na rynek posprzedażowy. Pasują w zasadzie do większości europejskich, amerykańskich i azjatyckich samochodów. Ich jakość potwierdzają certyfikaty bezpieczeństwa oraz zgodności z Warunkami Technicznymi PIMOT.

Zastosowanie nowoczesnych technologii oraz niezwykła precyzja podczas produkowania części samochodowych, powoduje iż oferowany przez Magnum Technology produkt, można śmiało porównać z komponentami, które powstają do tak zwanego pierwszego montażu.   

O jakości części, których producentem jest Magnum Technology, świadczą także liczne testy i analizy w odpowiednio do tego przystosowanych laboratoriach. Dzięki temu marka ma pewność, że do klientów trafiają produkty, które spełnią ich największe oczekiwania.

Wysoka jakość części zamiennych do samochodu oraz dobra i przystępna cena powodują, iż oferowane przez Magnum Technology produkty są komponentami na każdą kieszeń. 

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze