Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 16K002652 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
16K002652
Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 16K002652 (Oś tylna)
  • Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 16K002652 (Oś tylna) - fot.1
  • Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 16K002652 (Oś tylna) - fot.2
  • Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 16K002652 (Oś tylna) - fot.3
  • Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 16K002652 (Oś tylna) - fot.4
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 414,00 zł
218,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MASTER-SPORT GERMANY
Jednostka:
sztuka
EAN:
4251729659390
Numer katalogowy:
16K002652
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Oś:
Zawieszenie Four-Link
Ilość na oś:
2
Ciężar netto [kg]:
2,03
Ciężar brutto [kg]:
2,15
Jednostka ilości:
Zestaw
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Zestawy

Zestaw Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY o numerze 16K002652 zawiera:

Ilość Nazwa Nr części
2 szt. Amortyzator MASTER-SPORT GERMANY 315913-PCS-MS 315913-PCS-MS

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 16K002652 firmy MASTER-SPORT GERMANY

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Oś: Zawieszenie Four-Link
  • Ilość na oś: 2
  • Ciężar netto [kg]: 2,03
  • Ciężar brutto [kg]: 2,15
  • Jednostka ilości: Zestaw
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 16K002652 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 5Q0 513 029 ER
AUDI 5Q0 513 029 ES
AUDI 5Q0 513 029 HQ
AUDI 5Q0 513 029 JE
AUDI 5Q0 513 029 JF
AUDI 8V0 513 029 AC
AUDI 8V0 513 029 F
AUDI 8V0 513 029 H
AUDI 8V0 513 029 J
BILSTEIN 19-230559
BOGE 30-R73-A
MONROE 376195SP
MONROE E1389
SACHS 315 913
SACHS 318 202
SEAT 5Q0 513 029 EM
SEAT 5Q0 513 029 EN
SEAT 5Q0 513 029 FE
SEAT 5Q0 513 029 FG
SKODA 5Q0 513 029 DD
SKODA 5Q0 513 029 DE
SKODA 5Q0 513 029 DF
SKODA 5Q0 513 029 DL
SKODA 5Q0 513 029 DN
SKODA 5Q0 513 029 ED
SKODA 5Q0 513 029 EE
SKODA 5Q0 513 029 EF
SKODA 5Q0 513 029 FD
SKODA 5Q0 513 029 FL
SKODA 5Q0 513 029 KB
SKODA 5Q0 513 029 KC
SKODA 5QF 513 049 AH
SKODA 5QF 513 049 AJ
SKODA 5QF 513 049 AS
SKODA 5QF 513 049 AT
VW 5Q0 513 029 DA
VW 5Q0 513 029 DG
VW 5Q0 513 029 DH
VW 5Q0 513 029 EM
VW 5Q0 513 029 EN
VW 5Q0 513 029 FE
VW 5Q0 513 029 FG
VW 5Q0 513 029 GA
VW 5Q0 513 029 GB
VW 5Q0 513 029 GG
VW 5Q0 513 029 GH
VW 5Q0 513 029 HK
VW 5Q0 513 029 HM
VW 5Q0 513 029 JR
VW 5QA 513 029 AG
VW 5QA 513 029 AH
VW 5QA 513 029 AJ
VW 5QA 513 029 AK
VW 5QA 513 029 AL
VW 5QF 513 049 AA
VW 5QF 513 049 AB
VW 5QF 513 049 AK
VW 5QF 513 049 AL
VW 5QF 513 049 AM
VW 5QF 513 049 AN
VW 5QF 513 049 AP
VW 5QF 513 049 AQ
VW 5QF 513 049 Q
VW 5QF 513 049 R
VW 5QF 513 049 S
VW 5QF 513 049 T

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 16K002652 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony kierunkowe. Poznaj ich wady, zalety. Sprawdź jak poprawnie założyć

Opony kierunkowe – ich wady i zalety. Jak poprawnie założyć opony kierunkowe i z czym wiąże się ich użytkowanie?

Jak często, wybierając opony samochodowe, zastanawiacie się nie nad ich ceną, nie nad marką, ale nad ich typem? Jak często zadajecie sobie pytanie o powody, dla których warto byłoby postawić na opony kierunkowe? Jeśli niezbyt często, to właśnie teraz przyszedł czas, aby takie pytanie sobie zadać. Zobaczcie sami, kto i dlaczego powinien rozważyć wybór opon kierunkowych.

czytaj więcej >
Czym jest profil opony? Jaki wybrać do swojego auta?

Czym jest profil opony? Jaki profil wybrać do swojego auta i czym warto się kierować przy tym wyborze?

Choć kojarzony jest głównie z estetyką auta i jego tuningiem wizualnym, w rzeczywistości profil opony to jeden z kluczowych parametrów wpływających na komfort jazdy, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także na wydajność i trwałość samego pojazdu. Czy Wasz ulubiony profil opony w każdym z tych aspektów jest dla Was odpowiedni? Czym faktycznie jest ten profil, jakie są jego rodzaje i jak należy je dopasowywać do potrzeb swoich i swojego pojazdu?

czytaj więcej >
Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

MASTER-SPORT GERMANY

Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.

Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.

Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze