Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator układu kierowniczego LEMFÖRDER 11083 01

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
11083 01
Amortyzator układu kierowniczego LEMFÖRDER 11083 01
  • Amortyzator układu kierowniczego LEMFÖRDER 11083 01 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    LEMFÖRDER
  • Jednostka:
    sztuka
  • EAN:
    4047437001374
  • Sposób mocowania amortyzatora:
    Górne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora:
    Dolne oko
  • Rodzaj amortyzatorów:
    Olejowy

    Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

    Dowiedz się więcej

  • System tłumienia drgań zawieszenia:
    Rura pojedyncza

    System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.

    Dowiedz się więcej

  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator układu kierowniczego 11083 01 firmy LEMFÖRDER

Parametry:
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Rura pojedyncza
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 11083 01 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOGE 22-856-0
FEBI 01261
HAVAM KS5456
LEMFO 524 001 021
MERCE 000 463 53 32
MERCE 124 463 04 32
MERCE A 000 463 53 32
MERCE A 124 463 04 32

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator układu kierowniczego 11083 01 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opona diagonalna czy radialna? Jakie są różnice między nimi?

Opona diagonalna czy radialna? Na czym polegają główne różnice między nimi?

Zdecydowana większość opon dostępnych w naszym internetowym sklepie motoryzacyjnym iParts.pl to opony radialne. Ale przecież nie jest to jedyny typ opon, jakie występują na polskim rynku. Oprócz opon radialnych, wciąż mamy jeszcze opony diagonalne. Co to za opony? Czym różnią się opony diagonalne od radialnych i jakie jest ich zastosowanie?

czytaj więcej >
Jak odróżnić opony zimowe od letnich? Sprawdź nasz poradnik

Jak odróżnić opony zimowe od letnich? Po czym można rozpoznać, z jaką oponą macie do czynienia?

Rozróżnienie kategorii opon to coś, z czym doświadczeni kierowcy nie powinni mieć żadnych problemów. W przypadku początkujący lub zwyczajnie nie zwracających większej uwagi na kwestie techniczne może być z tym różnie. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy kupują opony „po staremu”, czyli nie przez internet – na iParts.pl, ale stacjonarnie. Jak ktoś taki może wówczas sam rozpoznać, jaką oponę właśnie ogląda? Co różni opony letnie od zimowych?

czytaj więcej >
TOP10 popularnych pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych

TOP10 pytań i odpowiedzi na temat opon całorocznych. Które aspekty używania wielosezonówek najbardziej interesują kierowców?

Nasi eksperci każdego dnia dostają od Was dziesiątki pytań o opony całoroczne. Czy warto je wybierać? Jak sprawdzą się na naszych drogach? Jak wpływają na zużycie paliwa? Na te i inne pytania postanowił odpowiedzieć specjalista iParts.pl na co dzień zajmujący się m.in. właśnie oponami. Zobaczcie, jaka będzie jego reakcja na 10 najczęściej zadawanych pytań o opony całoroczne.

czytaj więcej >
Jaki akumulator wybrać do mojego samochodu? Na co zwracać uwagę?

Jaki akumulator wybrać do samochodu? Wskazania producenta kontra własne potrzeby i doświadczenia

Gdy przychodzi do kupna nowego akumulatora, okazuje się, że kierowcy dzielą się na tych, którzy wybierają akumulator na podstawie zaleceń producenta auta oraz na tych, którzy zdają się głównie na własne potrzeby i doświadczenie. Którzy z nich mają rację? Którzy robią to lepiej? Jak powinno się wybierać akumulator do samochodu i na co każdorazowo warto zwracać uwagę przy tej okazji?

czytaj więcej >

LEMFÖRDER

Lemforder to popularna na rynku motoryzacyjnym firma, oferująca szeroki wybór podzespołów do samochodów pochodzących od większości europejskich koncernów. Główną kategorią w ofercie marki są różnego rodzaju elementy zawieszenia w samochodach osobowych oraz dostawczych. Są to wysokiej klasy części zamienne, takie jak: wahacze, sworznie wahacza, tuleje wahacza czy łączniki stabilizatora. Lemforder jest również renomowanym dostawcą części przeznaczonych na pierwszy montaż u takich producentów jak Audi, BMW, Lamborghini czy Mercedes.

Za datę powstania firmy możemy uznać rok 1947. Wtedy to ojciec z synem otworzyli rodzinny biznes, który z czasem zaczął zyskiwać popularność na rynku lokalnym. Dalszy rozwój firmy pozwolił na otworzenie produkcji na rynek międzynarodowy. To wydarzenie miało miejsce już w 1963 roku. Obecnie marka jest częścią ZF Group - ogromnego koncernu zrzeszającego liczne marki oferujące części samochodowe znakomitej jakości.

Oferta Lemforder kojarzona jest głównie z częściami zawieszenia. Oprócz tego pod logiem marki sprzedawane są również takie części jak wałki kardana, osłony przeciwpyłowe, hydraulika samochodowa i układy hamulcowe, paski napędowe, oleje silnikowe oraz płyny zapobiegające zamarzaniu i płyny hydrauliczne. Wieloletnie doświadczenie, innowacyjne rozwiązania i staranne badania sprawiają, że części od Lemforder cieszą się ogromną popularnością wśród tysięcy kierowców.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Jednorurowy system tłumienia drgań zawieszenia
System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze