Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Bęben hamulcowy A.B.S. 2823-S

5.0 (2 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
2823-S
Bęben hamulcowy A.B.S. 2823-S
  • Bęben hamulcowy A.B.S. 2823-S - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
A.B.S.
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
8717109481808
Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:
200
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]:
44
Wys. całk. bębna ham. [mm]:
53,5
Felga - ilosć śrub:
4
Średnica piasty 1 [mm]:
55
Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:
233
Średnica otworu [mm]:
100
Ciężar [kg]:
3,5
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Bęben hamulcowy 2823-S firmy A.B.S.

Parametry:
  • Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 200
  • Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 44
  • Wys. całk. bębna ham. [mm]: 53,5
  • Felga - ilosć śrub: 4
  • Średnica piasty 1 [mm]: 55
  • Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 233
  • Średnica otworu [mm]: 100
  • Ciężar [kg]: 3,5
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (2 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Bęben hamulcowy A.B.S. 2823-S

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach A.B.S. w kategorii Bęben hamulcowy

Godzio

(02.02.2020)

5.0

Dobre jakości błędny do starych mazd, a teraz jeszcze bardzo ciężko dostać takie.

Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy A.B.S. 2435-S

Motomaniak

(30.07.2013)

5.0
Zdecydowałem się na ABSy ze względu na fajną cenę, trochę o nich poszperałem i poczytałem. Teraz już z doświadczenia wiem, że są fajne, solidne, dobrej jakości, wydają się trwałe.

Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy A.B.S. 3230-S

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 2823-S po numerze OEM

Producent Numery OEM
ABE C62044ABE
APEC BDR9029
APEC DRM9979
ASHIKA 56-02-203
ASHIKA 56-02-203C
ASHUKI 1020-1502
ATE 24.0220-0046.1
ATE 480193
BLUEPRINT ADT34724
BORG BECK BBR7120
BOSCH 0 204 011 462
BOSCH 0 986 477 148
BRAKE ENG DR962444
BRECO BT 1190
BREMBO 14.E276.10
BREMSI CR5766
CITRO 4247.48
DELPHI BF506
DENCKERMAN B140035
DENCKERMAN B140045
FERODO FDR329265
FTE BT1030
HAVAM HP 66460
HELLA 8DT 355 300-581
JAPANPAR TA-203
JAPANPAR TA-203C
JAPANPAR TA203JM
JAPKO 56203
JAPKO 56203C
JURID 329265J
KAMOKA 104040
KAVO PARTS BD-9623
KAWE 7D0660
LPR 7D0660
LYNXAUTO BM-1019
MAXGEAR 19-2321
METELLI 18-0383
METZGER BT 1113
MEYLE 11-15 523 0005
MGA T7600
MIN MBD303
MJ Allen A NDR349
MOTAQUIP VBE700
NK 251911
OPTIMAL BT-2100
PAGID 61265
PEMEBLA BNXBDM1068
PEMEBLA JAPTA-203
PEMEBLA JAPTA-203C
PEUGE 4247.48
PROTECHNIC PRT103
QUINTON HA BDR641
REMSA 7096.00
RIDEX 123B0042
ROADHOUS 7096.00
STELLOX 6020-1870-SX
TEXTAR 94026500
TOPRAN 721 194
TOYOT 42431-0H010
TRISCAN 8120 28207
TRISCAN 8120 28207C
TRW DB4362
VALEO 237064
VEMA 801492
WOKING B7096.00
ZIMMERMANN 180.5103.20

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Bęben hamulcowy 2823-S pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Opony kierunkowe. Poznaj ich wady, zalety. Sprawdź jak poprawnie założyć

Opony kierunkowe – ich wady i zalety. Jak poprawnie założyć opony kierunkowe i z czym wiąże się ich użytkowanie?

Jak często, wybierając opony samochodowe, zastanawiacie się nie nad ich ceną, nie nad marką, ale nad ich typem? Jak często zadajecie sobie pytanie o powody, dla których warto byłoby postawić na opony kierunkowe? Jeśli niezbyt często, to właśnie teraz przyszedł czas, aby takie pytanie sobie zadać. Zobaczcie sami, kto i dlaczego powinien rozważyć wybór opon kierunkowych.

czytaj więcej >
Czym jest profil opony? Jaki wybrać do swojego auta?

Czym jest profil opony? Jaki profil wybrać do swojego auta i czym warto się kierować przy tym wyborze?

Choć kojarzony jest głównie z estetyką auta i jego tuningiem wizualnym, w rzeczywistości profil opony to jeden z kluczowych parametrów wpływających na komfort jazdy, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także na wydajność i trwałość samego pojazdu. Czy Wasz ulubiony profil opony w każdym z tych aspektów jest dla Was odpowiedni? Czym faktycznie jest ten profil, jakie są jego rodzaje i jak należy je dopasowywać do potrzeb swoich i swojego pojazdu?

czytaj więcej >
Obowiązek zmiany opon w Polsce 20024/2025

Obowiązek zmiany opon w Polsce w sezonie 2024/2025. Co warto o tym wiedzieć?

Temat obowiązkowej zmiany opon w naszym kraju przewija się od lat, choć głównie w mediach. Praktycznie co roku pojawiają się artykuły zdające się sugerować, że już teraz coś w tej kwestii może się zmienić. Czy faktycznie może? Na ile uzasadnione jest rozpoczynanie dyskusji o wprowadzaniu obowiązku zmiany opon w Polsce już na przełomie 2024/2025 roku?

czytaj więcej >
Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.

Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.

Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.

Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze