- Ilość otworów: 4
- Powierzchnia: Pokryty dodatkową warstwą
- Wys. całk. bębna ham. [mm]: 59
- Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 50
- Średnica otworu [mm]: 100
- Średnica bębna hamulcowego: 200
- Średnica otworu centrującego [mm]: 65
- Otwór o śr[mm]: 14
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2706-S |
APEC | BDR9044 |
APEC | DRM9929 |
ATE | 24.0220-0032.1 |
ATE | 480130 |
BLUEPRINT | ADBP470044 |
BORG BECK | BBR7043 |
BORG BECK | BBR7256 |
BOSCH | 0 986 477 106 |
BRADI | 14.9384.10 |
BRAKE ENG | DR962382 |
BRECO | BT 1183 |
BRECO | BT 9384 |
BREMBO | 14.9384.10 |
BREMBO | 14.E063.10 |
BREMSI | CR5441 |
DACO Ger | 303300 |
DELPHI | BF 410 |
DELPHI | BF549 |
DENCKERMAN | B140039 |
DIEDERICHS | 1S0609617 |
FEBI | 24032 |
FERODO | FDR329792 |
FTE | 9190057 |
FTE | BT549 |
HAVAM | HP 66389 |
HAVAM | HP66588 |
HELLA | 8DT 355 301-571 |
JAPANPAR | TA-0902C |
JAPKO | 560902C |
JPG | 1163501609 |
JURATEK | JDR096 |
KAMOKA | 104067 |
KAWE | 7D0441 |
KAWE | 7D0716 |
LPR | 7D0441 |
LPR | 7D0716 |
MAPCO | 35810 |
MAPCO | 35812 |
METZGER | BT 733 |
MEYLE | 115 523 1049 |
MIN | MBD302 |
MJ Allen A | NDR323 |
MOTAQUIP | LVBE724 |
MOTAQUIP | VBD85 |
NK | 254725 |
OPTIMAL | BT-1410 |
PAGID | 62933 |
PEX | 15.0105 |
REMSA | 7143.00 |
RHIAG | PB 6369 |
ROADHOUS | 7143.00 |
SBS | 1825254725 |
SEAT | 1S0 609 617 |
SEAT | 1S0609617 |
SEAT | 6X0.609.617A |
SEAT | 6X0609617A |
SKODA | 1S0 609 617 |
SKODA | 1S0609617 |
SKODA | 6X0609617A |
SWAG | 30 92 4032 |
TEXTAR | 94022800 |
TOPRAN | 110 427 |
TRISCAN | 8120 29221 |
TRISCAN | 8120 29221C |
TRISCAN | 8120 29228 |
TRISCAN | 812029228 |
TRW | DB4260 |
TRW | DB4425 |
TRW | RPTA01040 |
VAG | 1S0 609 617 |
VAG | 1S0609617 |
VAG | 6X0 609 617A |
VAG | 6X0609617A |
VALEO | 237096 |
VEMA | 801389 |
VILLAR | 627.0273 |
VILLAR | 627.5304 |
VW | 1S0 609 617 |
VW | 1S0609617 |
VW | 6X0.609.617A |
WOKING | B7143.00 |
ZIMMERMANN | 600.1964.20 |
ZIMMERMANN | 600196420 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.