- Średnica bębna hamulcowego: 200
- Maksymalna wielkosć poslizgu bębna [mm]: 201,5
- Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 51
- Ilość otworów: 1
- Średnica otworu [mm]: 100
- Oznaczenie kontrolne: E1 90R-02 D0929/0727
Polecamy
Dodaj opinię
(19.01.2015)
Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy TRW DB4328
(07.01.2015)
Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy TRW DB4081
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2765S |
ATE | 24022000371 |
AUDI | 6Q0 609 617 |
BENDIX | 329253B |
BORG BECK | BBR7114 |
BOSCH | 0 986 477 133 |
BRAKE ENG | DR962404 |
BREMBO | 14938420 |
DELPHI | BF463 |
DELPHI | BT594 |
FEBI | 24034 |
FERODO | FDR329253 |
FIRST LINE | FBR801 |
FTE | BT594 |
HELLA | 8DT 355 300-371 |
HELLAPAGID | 8DT 355 300-371 |
JURID | 329253J |
LPR | 7D0594 |
METELLI | 180358 |
MEYLE | 115 523 1035 |
MGA | T7584 |
MIN | MBD247 |
NK | 254727 |
OPTIMAL | BT-1300 |
PAGID | 61238 |
QH BENELUX | 66438 |
QUINTON HA | BDR591 |
QUINTON HA | BDR632 |
REMSA | 7149.00 |
RUV | BRD370110 |
SEAT | 6Q0 609 617 |
SKODA SVW | 6QD 609 617 |
SKODA | 600 609 617 |
SKODA | 6Q0 609 617 |
SWAG | 30924034 |
TEXTAR | 94023800 |
TEXTAR | 98100023801 |
TRISCAN | 812029222 |
VALEO | 237099 |
VW SVW | 6QD 609 617 |
VW | 6Q0 609 617 |
VW | 6QE 609 617 |
ZIMMERMANN | 100164900 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Bęben hamulcowy KAWE 7D0594 | KAWE | Brak ceny |
Bęben hamulcowy AKRON-MALÒ 1120077 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Bęben hamulcowy PROTECHNIC PRT008 | PROTECHNIC | Brak ceny |
QUINTON HAZELL BDR610 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
QUINTON HAZELL BDR594 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Bęben hamulcowy FTE 9190058 | FTE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.