- Ilość biegunów: 3
- Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia SAE
Dodaj opinię
(31.07.2022)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa DENCKERMANN E100031
Producent | Numery OEM |
---|
ANGLI | 15 204 |
BBT | IC 09107 |
BBT | IC 09108 |
BBT | IC 09108026 |
BBT | IC 09112 |
BMW | 0 148 594 |
BMW | 1 712 219 |
BMW | 1 712 223 |
BMW | 12 13 0 148 594 |
BMW | 12 13 1 712 219 |
BMW | 12 13 1 712 223 |
BMW | 12 13 5 A06 753 |
BMW | 12 13 7 550 012 |
BMW | 12 13 7 551 049 |
BMW | 12 13 7 551 260 |
BMW | 12 13 7 562 744 |
BMW | 12 13 7 571 643 |
BMW | 12 13 7 575 010 |
BMW | 12 13 7 594 596 |
BMW | 12 13 7 594 937 |
BMW | 12 13 7 594 938 |
BMW | 12 13 8 616 153 |
BMW | 12 13 8 647 689 |
BMW | 12 13 8 657 273 |
BMW | 7 550 012 |
BMW | 7 551 049 |
BMW | 7 551 260 |
BMW | 7 562 744 |
BMW | 7 571 643 |
BMW | 7 575 010 |
BMW | 7 594 596 |
BMW | 7 594 937 |
BMW | 7 594 938 |
BMW | 8 616 153 |
BMW | 8 647 689 |
BMW | 8 657 273 |
BORGW BERU | 0 040 100 324 |
BORGW BERU | 0 040 102 143 |
BORGW BERU | ZS 324 |
BORGW BERU | ZSE 143 |
BOSCH | 0 221 504 100 |
BOSCH | 0 221 504 464 |
BOSCH | 0 221 504 467 |
BOSCH | 0 221 504 470 |
BOSCH | 0 221 504 800 |
BRECAV | 104.003 |
BRECAV | 104.004 |
BREMI | 20110 |
BREMI | 20438 |
CITRO | 5970.64 |
CITRO | 5970.91 |
CITRO | V7562744 |
CITRO | V757164380 |
DELPHI | GN10210 |
DELPHI | GN10210-12B1 |
DELPHI | GN10572-12B1 |
EFI AUTOMO | 155 049 |
EFI AUTOMO | 155 190 |
EFI AUTOMO | 155136 |
ERA | 880 107 |
ERA | 880 424 |
ERA | 880 426 |
ERA | 880200 |
FACET | 9.6375 |
FACET | EPS 1.970.475 |
FACET | KW 470 475 |
FAE | 80247 |
FEBI | 36100 |
HBJAKOPART | 19 050 027 |
HELLA | 5DA 749 475-851 |
HELLA | 5DA358057081 |
HOFFER | 801 0351 |
HOFFER | 801 0530 |
JANMOR | JM5230 |
MEATDORIA | 103 51 |
MEATDORIA | 105 30 |
METZGER | 0 880 250 |
METZGER | 0880014 |
MEYLE | 314 885 0000 |
MINI | 0 148 594 |
MINI | 1 712 219 |
MINI | 1 712 223 |
MINI | 12 13 0 148 594 |
MINI | 12 13 1 712 219 |
MINI | 12 13 1 712 223 |
MINI | 12 13 5 A06 753 |
MINI | 12 13 7 550 012 |
MINI | 12 13 7 551 049 |
MINI | 12 13 7 551 260 |
MINI | 12 13 7 562 744 |
MINI | 12 13 7 571 643 |
MINI | 12 13 7 575 010 |
MINI | 12 13 7 594 596 |
MINI | 12 13 7 594 937 |
MINI | 12 13 7 594 938 |
MINI | 12 13 8 616 153 |
MINI | 12 13 8 647 689 |
MINI | 12 13 8 657 273 |
MINI | 7 550 012 |
MINI | 7 551 049 |
MINI | 7 551 260 |
MINI | 7 562 744 |
MINI | 7 571 643 |
MINI | 7 575 010 |
MINI | 7 594 596 |
MINI | 7 594 937 |
MINI | 7 594 938 |
MINI | 8 616 153 |
MINI | 8 647 689 |
MINI | 8 657 273 |
NGK | 48206 |
PEUGE | 5970.64 |
PEUGE | 5970.91 |
PEUGE | V7562744 |
PEUGE | V757164380 |
SIDAT | 85.30133 |
SIDAT | 85.30154 |
SIDAT | 85.30251 |
TESLA | CL 602 |
TESLA | CL603 |
TRISCAN | 886 011 011 |
TRISCAN | 886 011 013 |
ALPINA
|
BMW
|
CITROËN
|
DS
|
MINI
|
PEUGEOT
|
ROLLS-ROYCE
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
Denckermann to firma oferująca części samochodowe o zasięgu ogólnoeuropejskim z główną siedzibą w Warszawie. Firma posiada bogatą ofertę, a na pierwszy plan wychodzą filtry samochodowe. Dużą popularnością cieszą się filtry powietrza Denckermann, ponadto producent oferuje również filtry paliwa, oleju i kabinowe.
Od początku powstania firmy najważniejszym obszarem jej działania jest produkcja filtrów, jednak oferta jest o wiele bogatsza. Obecnie znajduje się w niej ponad 10 tys. referencji produkowanych w ramach 9 linii produkcyjnych. Ważny obszar działalności firmy Denckermann stanowi produkcja elementów układu zawieszenia. W fabrykach należących do przedsiębiorstwa powstają m.in. wahacze Denckermann. Ponadto, marką Denckermann desygnowane są wysokiej jakości amortyzatory. W ofercie znajdują się również części układu kierowniczego oraz hamulcowego. Producent dystrybuuje klocki, tarcze i szczęki hamulcowe.
Denckermann to bardzo młoda firma, która pojawiła się na rynku dopiero w 2006 roku. Przez ten czas zdołała jednak zdobyć zaufanie klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich. Zaledwie w ciągu kilku lat liczba referencji w ofercie producenta uległa podwojeniu, a w warszawskich zakładach zwiększono zatrudnienie. W stolicy Polski powstają części samochodowe Denckermann, znajduje się tutaj również oddział obsługi dystrybucyjnej i finansowej firmy. Autoczęści Denckermann cechuje niska cena, pod którą jednak kryje się towar wysokiej jakości. Stosunek jakości do ceny jest w tym przypadku więcej niż zadowalający.