- Wersja: ONLY COOLER UNIT
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AVA | PE3400 |
BIRTH | 80129 |
CITRO | 1103Q1 |
CITRO | 1372321 |
CITRO | 1704048 |
CITRO | 1829179 |
CITRO | 6C1Q6B624AC |
CITRO | 9662281480 |
CITRO | 9662721980 |
CITRO | 9675549080 |
CITRO | 9808866680 |
CITRO | BK2Q6B624BB |
CITRO | BK2Q6B624CB |
FIAT | 1103Q1 |
FIAT | 1372321 |
FIAT | 1704048 |
FIAT | 1829179 |
FIAT | 6C1Q6B624AC |
FIAT | 9662281480 |
FIAT | 9662721980 |
FIAT | 9675549080 |
FIAT | 9808866680 |
FIAT | BK2Q6B624BB |
FIAT | BK2Q6B624CB |
FISPA | 590095S |
FORD | 1103Q1 |
FORD | 1372321 |
FORD | 1704048 |
FORD | 1829179 |
FORD | 6C1Q6B624AC |
FORD | 9662281480 |
FORD | 9662721980 |
FORD | 9675549080 |
FORD | 9808866680 |
FORD | BK2Q6B624BB |
FORD | BK2Q6B624CB |
FRIGAIR | 07054011 |
MEATDORIA | 95095S |
METALCAUCH | 06391 |
METALCAUCH | 39035 |
METALCAUCH | 39037 |
NISSENS | 90752 |
PEUGE | 1103Q1 |
PEUGE | 1372321 |
PEUGE | 1704048 |
PEUGE | 1829179 |
PEUGE | 6C1Q6B624AC |
PEUGE | 9662281480 |
PEUGE | 9662721980 |
PEUGE | 9675549080 |
PEUGE | 9808866680 |
PEUGE | BK2Q6B624BB |
PEUGE | BK2Q6B624CB |
SIDAT | 590095S |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.