- Materiał: Aluminium
- Ciężar [kg]: 0,5
Dodaj opinię
(13.01.2019)
Opinia wystawiona dla Uszczelka chłodnicy olejowej SWAG 30 91 8778
Producent | Numery OEM |
---|
AHE | 805.009 |
AKS DASIS | 526005N |
AUTOTEAM | E90214 |
AVA | CR3144 |
BBR | 001-10-27959 |
BIRTH | 80571 |
CAUTEX | 751794 |
CHRYS | 04884757AD |
CHRYS | 04884757AE |
CHRYS | 4884757AD |
CHRYS | 4884757AE |
CSV ELECTR | CRA1214 |
DODGE | 04884757AD |
DODGE | 04884757AE |
DODGE | 4884757AD |
DODGE | 4884757AE |
FARE SA | 22664 |
FARE-MX | 22664 |
FEBI | 106877 |
FIAT | 4884757AD |
FIAT | 4884757AE |
FISPA | 590214 |
GECO | RO166Q |
GOOM | OC-0103 |
HOFFER | 8095214 |
JEEP | 4884757AD |
JEEP | 4884757AE |
KRAFTVOLL | 08090305 |
LANCIA | 4884757AE |
MEATDORIA | 95214 |
METALCAUCH | 39057 |
NISSENS | 91111 |
NTY | CCL-CH-004 |
OSSCA | 39366 |
PLYOM | P751794 |
PRASCO | CR3144 |
RECOFICIAL | CRA1214 |
SIDAT | 590214 |
STC | T439057 |
VEMA | 340091 |
VEMO | V33-60-0019 |
WE PARTS | 381590200 |
WILMINK | WG1899847 |
WILMINK | WG1938541 |
WILMINK | WG2227656 |
CHRYSLER
|
DODGE
|
JEEP
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.