- Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
- Materiał obudowy: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 81243 |
AHE | 806.003 |
AHE | 806.003M |
AIC | 59091 |
AKRON-MALÒ | 135055 |
AKS DASIS | 066004N |
ASAM | 73468 |
AUTOGAMMA | 107850 |
AUTOMEGA | 130093010 |
AVA | CN3309 |
BBR | 001-10-21403 |
BEHR | 8MO 376 701-514 |
BH SERVICE | 8MO 376 701-514 |
BIRTH | 80047 |
BLUEPRINT | ADM56115 |
BSG | BSG 30-116-106 |
BSG | BSG 70-506-004 |
BUGIAD | BSP24945 |
CASCO | COC70001AS |
CAUTEX | 031552 |
CITRO | 1103 L1 |
CSV ELECTR | CRA1048 |
CSV ELECTR | CRA1051 |
CSV ELECTR | CRA1051C |
DIPASPORT | RAO049AN |
DIPASPORT | RAO049N |
DS | 1103 L1 |
EACLIMA | 37G10006 |
ERA | 354128 |
FARE SA | 10603 |
FAST | FT55213 |
FAST | FT55279 |
FEBI | 100545 |
FERRON | TOP04690074 |
FIAT | 9643796880 |
FISPA | 590051 |
FORD | 1 516 998 |
FORD | 3M5Q6A642AA |
FRIGAIR | 0703.4004 |
HELLA | 8MO 376 701-514 |
JDEUS | 407M58A |
JDEUS | M-4070580 |
JDEUS | M-4070581 |
KALE | 344515 |
KALE | 351290 |
KAMOKA | 7730036 |
KLOKKERH | 5507303347 |
MAHLE | CLC 7 000S |
MAXGEAR | 14-0037 |
MAZDA | Y642 14 700 |
METALCAUCH | 05740 |
NISSENS | 90717 |
NRF | 31333 |
OPEL | 1103 L1 |
OSSCA | 14449 |
PEUGE | 1103 L1 |
PIERBURG | 7.09269.35.0 |
PRASCO | CN3309 |
SANDO | SOC70001.0 |
SIDAT | 590051 |
STC | T405740 |
SWAG | 64 10 0545 |
THERMOTEC | D4C003TT |
THERMOTEC | D4P001TT |
TRICLO | 411701 |
TRICLO | 411702 |
TRICLO | 411704 |
VAUXH | 1103 L1 |
VEMA | 341027 |
VEMO | V22-60-0045 |
VEMO | V25-60-0026 |
WE PARTS | 381590052 |
WE PARTS | 381590054 |
WEZEL | 09013700 |
WILMINK | WG1720074 |
WILMINK | WG1725717 |
WILMINK | WG1749667 |
ZZVF | ZV27709 |
CITROËN
|
DS
|
FIAT
|
FORD
|
MAZDA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.