- Długość sieci [mm]: 677
- Szerokość sieci [mm]: 439
- Głębokość sieci [mm]: 32
- Materiał żeber chłodzących: Aluminium
- Materiał zbiornika wody (chłodnica): Tworzywo sztuczne
- Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 4F0.121.251 Q |
AUDI | 4F0121251Q |
AURADIA | AI2233 |
AUTOGAMMA | 104246 |
AVA | AI2233 |
DENSO | DRM02036 |
FRIGAIR | 01103139 |
GERI | 16315 |
HELLA | 8MK376749431 |
KAGER | 311642 |
KALE | 348315 |
KLOKKERH | 0031302233 |
MAHLE | CR977000S |
NISSENS | 60235A |
NRF | 50596 |
QUINTON HA | QER2531 |
VALEO | 735027 |
WEZEL | 03002233 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica wody to kluczowy element każdego samochodu. To jej praca sprawia, że płyn chłodniczy jest nieustannie chłodzony i tym samym silnik posiada optymalne warunki pracy i nie dochodzi do jego przegrzania. Ewentualne uszkodzenie chłodnicy wody doprowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Budowa chłodnicy wody jest stosunkowo prosta. To poziome panele lub pionowe rurki, pokryte cienkimi blaszkami, których rola polega na odprowadzaniu ciepła. Konstrukcja tego elementu została zaprojektowana w taki sposób, by nawet w najtrudniejszych warunkach nie doszło do wrzenia cieczy chłodniczej.
Największym mankamentem chłodnicy jest jej delikatna budowa. By skutecznie odprowadzać ciepło, chłodnicę charakteryzuje duża powierzchnia, a co za tym idzie konstrukcja z cienkiego materiału, wielu cienkich rurek oraz jak największej ilości żeberek. Ponadto podzespół został umiejscowiony z przodu pojazdu, gdzie jest największy dostęp do powietrza. Niestety nawet niewielki kamień jest w stanie doprowadzić do uszkodzenia i nieszczelności, co jest równoznaczne z koniecznością wymiany chłodnicy na nową.
Typowe objawy uszkodzenia chłodnicy wody to brak mocy silnika, czerwona lampka na desce rozdzielczej oraz ubytki płynu chłodniczego. Z reguły za wspomniane dolegliwości odpowiada powstała nieszczelność. Jazda samochodem z dziurawą chłodnicą wody, z której wycieka płyn, to bardzo prosta i szybka droga do przegrzania i zniszczenia silnika. W takim przypadku trzeba kupić nową chłodnicę.
Na szczęście nowa chłodnica wody to stosunkowo niewielki wydatek. Zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę zniszczenia do jakich może dojść na skutek bagatelizowania uszkodzenia tego elementu oraz odwlekania wymiany w czasie. Po wysokiej jakości chłodnice wody od sprawdzonych marek zapraszamy do naszej oferty.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.