- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Dla numeru artykułu: 3687C
- Rozstaw srub mocujących: 36
- Materiał: Żeliwo
- Dla numeru artykułu: 3677C
- Wymiar gwintu: 1xM12x1
- Średnica cylindra [mm]: 20,6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62830X |
ATE | 27320010613 |
ATE | 27320010763 |
BENDIX | 251035B |
BENDIX | 251037B |
BENDIX | 625126 |
BENDIX | 625146 |
BENDIX | 625156 |
BOSCH | 0204116237 |
BOSCH | 0204116239 |
BOSCH | 116237E |
BOSCH | F026002237 |
BOSCH | F026002239 |
BOSCH | F026009237 |
BOSCH | F026009239 |
BREMBO | A12206 |
CAR | 3687C |
CIFAM | 101578 |
CIFAM | 101590 |
DELPHI | LW25146 |
FERODO | FHW085 |
FERODO | FHW088 |
FRITECH | CF073 |
FTE | R20055A1 |
INBRA | WCY3677C |
INBRA | WCY3687C |
LPR | 4577 |
LPR | 4591 |
METELLI | 040578 |
METELLI | 040590 |
METELLI | 40578 |
METELLI | 40590 |
OPENPARTS | FWC319900 |
OPENPARTS | FWC320500 |
RENAU | 7701035474 |
RENAU | 7701036386 |
RENAU | 7701039389 |
RENAU | 7701039395 |
SAMKO | C121208 |
SAMKO | C12128 |
TRW | 32967536 |
TRW | BWF169 |
TRW | BWF171 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.