- Średnica tłoka [mm]: 17,46
Dodaj opinię
(28.06.2017)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy BOSCH 0 986 475 433
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03 3217 3512 3 |
BENDIX | 212170 B |
BREMBO | A 12 155 |
BREMBO | A 12 699 |
CHEVR | 90 235 420 |
DAEWOO | 90235420 |
DELPHI | LW 50003 |
FERODO | FHW021 |
FERODO | FHW4289 |
FTE | R 17028 B1 |
FTE | R 17028 C1 |
FTE | R17028.7.1 |
GIRLING | 32 967 235 |
GIRLING | 5003115 |
GIRLING | BWC 115 |
HBELPARTS | J3230903 |
LPR | 4171 |
LPR | 4245 |
MAPCO | 2770 |
METELLI | 04-0300 |
METZGER | 101-300 |
NK | 803628 |
NUOVA TECN | 3545 |
OPEL | 24407364 |
OPEL | 5 50 135 |
OPEL | 5 50 140 |
OPEL | 5 50 143 |
OPEL | 90235420 |
OPEL | 90374075 |
OPEL | 90443259 |
QUINTON HA | BWC3410 |
SBS | 1340803628 |
TEXTAR | 34124200 |
VALEO | 350 751 |
VAUXH | 24407364 |
VAUXH | 5 50 143 |
VAUXH | 90374075 |
VAUXH | 90443259 |
VILLAR | 623.5359 |
VILLAR | 623.5779 |
DAEWOO
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.