- Średnica tłoka [mm]: 19,05
- Materiał: Stal
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,368
- Dla numeru OE: 77 01 070 668
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52968X |
ABE | C5R062ABE |
ABTEX | ACY1042 |
ACEMARK | 253764 |
AKRON-MALÒ | 90174 |
APEC | BCY1319 |
APEC | BWC8137 |
ASAM | 32072 |
ASAM | 99353 |
ATE | 24.3219-1722.3 |
AUTO CYLIN | CPD.REN411 |
AUTOFREN S | D3277 |
AUTOMEGA | 120049410 |
BARUM | BAW1907 |
BORG BECK | BBW1741 |
BOSCH | F026002480 |
BRAKE ENG | WC1134BE |
BRAKE ENG | WC4045 |
BRAXIS | AJ2008 |
BREMBO | A 12 342 |
BREMSI | BC0144 |
BSF | 04449 |
CAR | 3656 |
CIFAM | 101-743 |
CLUTCHNUS | MBC0636 |
COGEFA | 7.01.044.850 |
Caliper EP | R054 |
DACIA | 77 01 044 850 |
DACIA | 77 01 070 668 |
DACIA | 86 71 020 572 |
DEEVO | BI01312 |
DELPHI | LW80017 |
DIAMAX | N03011 |
DODA | 1070020007 |
ERT | 300431 |
FENOX | K19194 |
FERODO | FHW322 |
FRENKIT | 319016 |
FRITECH | CF144 |
FTE | 9210133 |
FTE | R19096.8.1 |
GIRLING | 5004303 |
HART | 218 484 |
HELLA | 8AW 355 532-401 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-401 |
IAP | 703-29020 |
JPG | 4361300500 |
JPN | 50H9027-JPN |
JURATEK | JCY1042 |
JURID | 212344J |
KABIS | WC30424 |
KAMOKA | 1110037 |
KAWE | W4045 |
KRAFT AUTO | 6035045 |
KRONER | K000507 |
LPR | 4045 |
MAG | 359001300030 |
MAG | 360219230431 |
MAPCO | 2170 |
MAXGEAR | 19-0021 |
METELLI | 04-0743 |
METZGER | 101-743 |
MEYLE | 16-14 531 0000 |
MEYLE | 16-14 533 0022 |
MGA | C1689 |
MGA | PM763689 |
MGA | PM818689 |
MOTAQUIP | VWC856 |
MS | 24321917223AT-PCS-MS |
Motrio | 8671020572 |
NATIONAL | NWC5052 |
NK | 803967 |
OPENPARTS | FWC3182.00 |
OSSCA | 48777 |
PATRON | PBC4045 |
PATRON | PRK144 |
PEX | 1.19.667 |
PROTECHNIC | PRH2418 |
ProfiPower | 5B2048 |
QUINTON HA | BWC3723 |
REMSA | C1519.58 |
RENAU | 77 01 044 850 |
RENAU | 77 01 070 668 |
RENAU | 86 71 020 572 |
RIDEX | 277W0039 |
ROADHOUS | 1519.58 |
SAMKO | C12150 |
SBS | 1340803967 |
SIGMAUTO | BC0144 |
STELLOX | 05-83596-SX |
SWAG | 60 10 2815 |
Stark | SKWBC-0680038 |
TEXTAR | 34018300 |
TOPRAN | 700 548 |
TRIALLI | CF 0942 |
TRISCAN | 8130 25048 |
TRUSTING | CF144 |
TRW | BWD303 |
VILLAR | 623.6000 |
WOKING | C1519.58 |
ZEKKERT | ZD-1161 |
DACIA
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.