- Parzyste numery artykułów: 102817
- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Materiał: Stal
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ciężar [kg]: 0,436
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62866X |
ABE | C5P033ABE |
AKRON-MALÒ | 90129 |
APEC | BCY1057 |
ASAM | 33840 |
ATE | 24.3220-1710.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00133 |
AUTOFREN S | D3289 |
BORG BECK | BBW1682 |
BOSCH | 0 204 116 184 |
BOSCH | F 026 009 184 |
BOSCH | F026002184 |
BRAKE ENG | WC1596BE |
BRAKE ENG | WC4687 |
BREMBO | A 12 316 |
BREMSI | BC0148 |
BSF | 04369 |
CAR | 3779 |
CIFAM | 101-654 |
CLUTCHNUS | MBC0621 |
Caliper EP | R077R |
DELPHI | LW21072 |
DIAMAX | N03056 |
DJ PARTS | AW1112 |
ERT | 300425 |
FENOX | K20046 |
FERODO | FHW232 |
FRENKIT | 320015 |
FRITECH | CF148 |
FTE | 9210142 |
FTE | R200011A1 |
GIRLING | 5005283 |
HELLA | 8AW 355 530-241 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-241 |
JURID | 212307J |
KAMOKA | 1110084 |
KAWE | W4687 |
KRAFT AUTO | 6035685 |
LPR | 4687 |
MAG | 359001301280 |
MAG | 360219230402 |
MAPCO | 2386 |
MAXGEAR | 19-0205 |
METELLI | 04-0654 |
METZGER | 101-654 |
MEYLE | 11-14 531 0018 |
MGA | C1787 |
MGA | PM735786 |
MOTAQUIP | VWC679 |
Motrio | 8671020646 |
NK | 803751 |
OPENPARTS | FWC3230.00 |
PATRON | PBC4687 |
PATRON | PRK142 |
PEUGE | 4402.C2 |
PEX | 1.20.611 |
PROTECHNIC | PRH2483 |
QUINTON HA | BWC3642 |
REMSA | C1520.70 |
ROADHOUS | 1520.70 |
SAMKO | C11793 |
SBS | 1340803751 |
SIGMAUTO | BC0148 |
STELLOX | 05-83025-SX |
SWAG | 62 10 2819 |
TEXTAR | 34020000 |
TRISCAN | 8130 28039 |
TRUSTING | CF148 |
TRW | BWF283 |
VALEO | 402261 |
VILLAR | 623.5092 |
WOKING | C1520.70 |
ZEKKERT | ZD-1198 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.