- Średnica tłoka [mm]: 17,46
- Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1
- Gwint wewnętrzny [mm]: M5 x 1
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,298
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z czopem wciskanym
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 42833X |
ABE | C5M009ABE |
ACEMARK | 142760 |
ATE | 24.3217-1109.3 |
BBR | 001-10-13095 |
BORG BECK | BBW1671 |
BOSCH | 0 986 475 033 |
BRAKE ENG | WC1856BE |
BRAKE ENG | WC5308 |
BREMBO | A 12 440 |
BSF | 04628 |
CIFAM | 101-324 |
DELPHI | LW41791 |
DIAMAX | N03325 |
FERODO | FHW4041 |
FRITECH | CF283 |
FTE | 9210071 |
FTE | R1791.7.1 |
GIRLING | 5003100 |
HELLA | 8AW 355 531-401 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-401 |
JURID | 251110J |
KABIS | WCK70235 |
KAWE | W5308 |
KRAFT AUTO | 6031045 |
LPR | 5308 |
MAG | 360219230371 |
MERCE | 007 420 09 18 |
MERCE | 008 420 43 18 |
MERCE | 009 420 81 18 |
MERCE | 011 420 88 18 |
MERCE | A007 420 09 18 |
MERCE | A008 420 43 18 |
MERCE | A009 420 81 18 |
MERCE | A011 420 88 18 |
METELLI | 04-0324 |
METZGER | 101-324 |
NK | 803314 |
REMSA | C1517.56 |
RIDEX | 277W0034 |
ROADHOUS | 1517.56 |
SAMKO | C17534 |
SBS | 1340803314 |
SWAG | 10 91 2333 |
Stark | SKWBC-0680033 |
TEXTAR | 34124300 |
TRISCAN | 8130 23005 |
TRUSTING | CF283 |
TRW | BWC100 |
VILLAR | 623.5251 |
WOKING | C1517.56 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.