- Parzyste numery artykułów: 178637
- Średnica tłoka [mm]: 22
- Średnica wewnętrzna [mm]: 22
- Lokalizacja w aucie: Z tyłu z lewej
- Ciężar [kg]: 0,109
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 63660 |
AKRON-MALÒ | 90361 |
APEC | BCY1564 |
ATE | 24.3222-1749.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00351 |
BORG BECK | BBW1962 |
BOSCH | 0 986 475 998 |
BRAXIS | AJ2125 |
BREMBO | A 12 C25 |
BREMSI | BC1020 |
BSF | 04587 |
CAR | 4615 |
CIFAM | 101-1078 |
DELPHI | LW90180 |
FERODO | FHW4650 |
FRITECH | CF1020 |
GIRLING | 5006439 |
KAWE | W5292 |
LPR | 5292 |
METELLI | 04-1078 |
METZGER | 101-1078 |
MGA | C1890 |
Motrio | 8550501847 |
NK | 803641 |
NK | 803642 |
NK | 803975 |
OPENPARTS | FWC3432.00 |
PROTECHNIC | PRH2877 |
QUINTON HA | BWC3835 |
RENAU | 44 10 001 10R |
RENAU | 44 10 001 10R SK1 |
SAMKO | C31263 |
SIGMAUTO | BC1020 |
SMART | 453 420 03 18 |
SMART | A453 420 03 18 |
SWAG | 33 10 4660 |
TRISCAN | 8130 25050 |
TRUSTING | CF1020 |
TRW | BWH439 |
VALEO | 400658 |
VILLAR | 623.B712 |
RENAULT
|
SMART
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.