- Średnica [mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo
- System hamulcowy: Bendix
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 020312 |
ATE | 03.3220-2301.3 |
ATE | 24.3220-0901.3 |
ATE | 24.3220-1104.3 |
ATE | 24.3220-1115.3 |
ATE | 24.3220-2301.3 |
BENDIX | 211700B |
BENDIX | 211967B |
BENDIX | 621608 |
BENDIX | 621700 |
BOSCH | 0 204 116 087 |
BOSCH | 0204116087 |
BOSCH | 0204116103 |
BOSCH | 0204116117 |
BOSCH | 0986475209 |
BOSCH | F 026 002 087 |
BOSCH | F 026 009 179 |
BOSCH | F026002087 |
BRAKE ENG | WC1614BE |
BREMBO | A 12 058 |
BREMBO | A12058 |
CIFAM | 101-151 |
CIFAM | 101-596 |
DELPHI | LW21700 |
DELPHI | WAP890 |
EIS | EW104409 |
FERODO | FHW099 |
FRITECH | CF027 |
FTE | R2098A1 |
FTE | R2098B1 |
GIRLING | 5005135 |
LPR | 4714 |
METELLI | 04-0151 |
METELLI | 04-0596 |
MIN | MWC328 |
NK | 809931 |
PEUGE | 174742 |
PEUGE | 440263 |
RENAU | 7701026618 |
RENAU | 7701033548 |
TALBO | 0013557700 |
TALBO | 0017474200 |
TALBO | 13557700 |
TALBO | 17474200 |
TALBO | 49150M |
TALBO | 58876A |
TEXTAR | 34027600 |
TRUSTING | CF027 |
TRW | 32966011 |
TRW | 32966498 |
TRW | 32966498F |
TRW | 32966610 |
TRW | 32966610K |
TRW | BWF135 |
UNI | GWC1836 |
UT | 37572 |
VILLAR | 6235681 |
VW | 481611051B |
WAL | F106913 |
PEUGEOT
|
RENAULT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.