- Otwór o śr[mm]: 18
- Wymiar gwintu: 10 x 1
- Materiał: Aluminium
- Dla numeru artykułu: 5205
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Rozstaw srub mocujących: 31,8
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 90327 |
ASHIKA | 650HH07 |
BLUEPRINT | ADG044109 |
BORG BECK | BBW1902 |
BORG BECK | BBW1903 |
BOSCH | 0 986 475 986 |
BOSCH | 0986475986 |
BOSCH | F026002004 |
BRAKE ENG | WC2007BE |
BREMBO | A 12 B90 |
BREMBO | A12B90 |
CIFAM | 101-1007 |
DELPHI | LW90113 |
FERODO | FHW1589 |
FIRST LINE | BBW1903 |
FIRST LINE | FBW1903 |
FRITECH | CF863 |
FTE | R1708971 |
GIRLING | 5003269 |
GIRLING | 5003296 |
HBJAKOPART | J3240524 |
HYUNDAI | 583800P000 |
JAPANPAR | CDH07 |
JAPKO | 65H07 |
KIA | 58330F9000 |
LPR | 5205 |
METELLI | 04-1007 |
MGA | C1866 |
MIN | MWC1667 |
MOTAQUIP | VWC942 |
NIPPARTS | N3240522 |
NK | 803416 |
NUOVA TECN | 4884 |
NUOVA TECN | 4891 |
OPENPARTS | FWC340500 |
OPENPARTS | FWC344400 |
PAGID | 72850 |
SAMKO | C31194 |
TEXTAR | 34125001 |
TRUSTING | CF863 |
TRW | BWC269 |
TRW | BWC296 |
TRW | BWC301 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.