- Średnica [mm]: 20,64
- Materiał: Aluminium
- System hamulcowy: FTE
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1386 |
ATE | 020210 |
ATE | 24.3220-0908.3 |
ATE | 24.3220-0909.3 |
AUDI | 3A0611053 |
BENDIX | 212201B |
BENDIX | 212378B |
BORG BECK | BBW1462 |
BORG BECK | BBW1730 |
BOSCH | 0 986 475 039 |
BOSCH | 0986475039 |
BOSCH | F 026 009 039 |
BRAKE ENG | WC1325BE |
BRAKE ENG | WC1377BE |
BREMBO | A 12 217 |
BREMBO | A 12 244 |
BREMBO | A12244 |
CIFAM | 101-594 |
DELPHI | LW37337 |
DELPHI | LW40612 |
DELPHI | LW46012 |
FEBI | 06062 |
FERODO | FHW4004 |
FRITECH | CF127 |
FTE | R20043A1 |
GIRLING | 5005145 |
JURATEK | JCY1051 |
JURID | 251068J |
LPR | 4374 |
METELLI | 04-0594 |
METZGER | 101-594 |
NK | 804738 |
REMSA | C1520.18 |
REMSA | C1521.10 |
ROADHOUS | 1520.18 |
ROADHOUS | 1521.10 |
SEAT | 3A0611053 |
TEXTAR | 34123800 |
TRUSTING | CF127 |
TRW | BWF145 |
TRW | BWF145A |
UNI | GWC1885 |
VILLAR | 6235082 |
VW | 3A0611053 |
WOKING | C1520.18 |
WOKING | C1521.10 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.