- Średnica [mm]: 19,05
- Materiał: Aluminium
- System hamulcowy: AP Lockheed
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1132 |
ATE | 020464 |
ATE | 24.3219-1735.3 |
BENDIX | 212413B |
BLUEPRINT | ADM54461 |
BORG BECK | BBW1769 |
BORG BECK | BBW1791 |
BOSCH | 0 986 475 905 |
BOSCH | 0 986 475 926 |
BOSCH | 0986475926 |
BRAKE ENG | WC1651BE |
BREMBO | A 12 356 |
BREMBO | A12356 |
CIFAM | 101-829 |
DELPHI | LW80105 |
DELPHI | LW80125 |
FEBI | 19645 |
FERODO | FHW418 |
FORD | 1145295 |
FORD | 1522960 |
FORD | 2S612261AA |
FORD | 2S612261AB |
FORD | 2X1145295 |
FRITECH | CF552 |
FTE | R190004.2.1 |
FTE | R19000421 |
GIRLING | 5004312 |
HBJAKOPART | J3233019 |
JURATEK | JCY1007 |
JURID | 212413J |
LPR | 4830 |
MAZDA | 1E0426610A |
MAZDA | DDY226710 |
MAZDA | DDY226710A |
METELLI | 04-0829 |
METZGER | 101-829 |
NK | 802567 |
QH BENELUX | 302 013 |
QUINTON HA | BWC3799 |
REMSA | C1519.87 |
ROADHOUS | 1519.87 |
TEXTAR | 34010300 |
TEXTAR | 34010400 |
TRUSTING | CF552 |
TRW | BWD312 |
VALEO | 402359 |
VILLAR | 6236040 |
WOKING | C1519.87 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.