- System hamulcowy: TRW
- Rozstaw srub mocujących: 31,8
- Wymiar gwintu: 10 X 1
- Materiał: Żeliwo szare
- Otwór o śr[mm]: 19,05
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 89903 |
APEC | BCY1029 |
ATE | 24.3219-1107.3 |
BENDIX | 211748B |
BENDIX | 212209B |
BENDIX | 9621129 |
BOSCH | 0986475503 |
BOSCH | 0986475741 |
BOSCH | 0986475776 |
BREMBO | A12237 |
CIFAM | 101-074 |
CIFAM | 101-354 |
CIFAM | 101-831 |
DELPHI | LW36167 |
FEBI | 05734 |
FERODO | FHW336 |
FIRST LINE | BBW1329 |
FIRST LINE | DW355 |
FIRST LINE | FBW1329 |
FORD | 1006016 |
FORD | 1104132 |
FORD | 1484750 |
FORD | 1486316 |
FORD | 1486750 |
FORD | 5030660 |
FORD | 6106584 |
FORD | 6196052 |
FORD | 72GB2261AA |
FORD | 7G9N3C529AD |
FORD | 91AB2261BA |
FORD | XS512261BA |
FRITECH | CF075 |
FRITECH | CF721 |
FTE | R19069A1 |
GIRLING | 5004195 |
JURID | 251070J |
MAG | BSW0072 |
MAZDA | 1E0626610 |
MAZDA | 1E0726610 |
METELLI | 04-0074 |
METELLI | 04-0354 |
METELLI | 04-0831 |
MGA | C1466 |
MIN | MWC039 |
MIN | MWC1150 |
MOTAQUIP | VWC345 |
NK | 802506 |
NUOVA TECN | 4445 |
NUOVA TECN | 4450 |
OPENPARTS | FWC334200 |
OPENPARTS | FWC335600 |
PAGID | 72326 |
QUINTON HA | BWC3487 |
SAMKO | C08865 |
TRUSTING | CF075 |
TRUSTING | CF721 |
TRW | 67660250 |
TRW | 67966167 |
TRW | BWD195 |
UNI | GWC1878 |
VILLAR | 6235212 |
FORD
|
HYUNDAI
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.