- Średnica [cal]: 7/8
- Średnica tłoka cylindra: 22,23
- Materiał: Żeliwo szare
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C58030ABE |
AISIN | AS-031R |
AKRON-MALÒ | 90322 |
APEC | BCY1437 |
ASHUKI | K039-82 |
AUTO-SPEED | 290CR00161 |
BBFREDLINE | 10SZ026 |
BENDIX | 214603B |
BLUEPRINT | ADK84454 |
BORG BECK | BBW1866 |
BOSCH | F 026 009 962 |
BOSCH | F 026 A02 370 |
BRAKE ENG | WC1984BE |
BREMBO | A 12 589 |
CAR | 4820 |
CIFAM | 101920 |
DEEVO | BI02443 |
DELPHI | LW90074 |
FEBEST | 0778-GVTRR |
FIRST LINE | FBW1866 |
FRITECH | CF821 |
GIRLING | 5006405 |
HELLA | 8AW 355 533-861 |
HPZEB | WC30444 |
IAP | 703-16056 |
IPS PARTS | ICR-4824 |
JAPKO | 67824 |
KAISHIN | WCS141 |
KAVO PARTS | BWC-8505 |
KAWE | W4896 |
LPR | 4896 |
MAG | 600000082870 |
MAXGEAR | 19-3499 |
METELLI | 040920 |
METZGER | 101-920 |
MOTAQUIP | VWC913 |
NIPPARTS | N3248047 |
NK | 805210 |
NPS | S323I26 |
OPENPARTS | FWC3375.00 |
OPTIMAL | RZ-9096 |
PROTECHNIC | PRH2793 |
QF | QF11F00156 |
SEIKEN | 130-70115 |
SUZUK | 53401-65D00-000 |
TRISCAN | 813069024 |
TRUSTING | CF821 |
TRW | BWH713 |
VALEO | 400619 |
VILLAR | 623.6477 |
ZEKKERT | ZD-1281 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.