- Otwór - śr. 1 [mm]: 17,5
- Średnica zabudowy [mm]: 37
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2735 |
AISIN | AZ-035 |
ASHIKA | 67311 |
ASHUKI | M752-05 |
AUTOMEGA | 1162350229 |
AUTOMEGA | 30100060013 |
BARUM | BAW1702 |
BENDIX | 211746B |
BENDIX | 212401B |
BORG BECK | BBW1769 |
BOSCH | 0 204 116 502 |
BOSCH | 0 986 475 905 |
BOSCH | F 026 002 502 |
BREMBO | A 12 117 |
BREMBO | A 12 320 |
CIFAM | 101-806 |
CIFAM | 101-893 |
DELPHI | LW37515 |
DELPHI | LW80105 |
FERODO | FHW337 |
FERODO | FHW4038 |
FIRST LINE | FBW1769 |
FRITECH | R17010D1 |
FTE | R17010D1 |
FTE | R190003.2.1 |
GIRLING | 5003189 |
GIRLING | 5004314 |
HBJAKOPART | J3233082 |
HELLA | 8AW 355 531-431 |
HELLA | 8AW 355 531-751 |
JAPANPAR | CS-311 |
KAVO PARTS | BWC-4509 |
LPR | 4701 |
LPR | 4920 |
MAG | 360219230265 |
MAG | 360219230411 |
MAPCO | 2735 |
MAPCO | 2794 |
MAPCO | 9740 |
MAZDA | 1E03-26-610 |
MAZDA | 1E04-26-610 |
METELLI | 04-0806 |
METELLI | 04-0893 |
METZGER | 101-806 |
METZGER | 101-893 |
MGA | C1932 |
NIPPARTS | J3233082 |
NK | 802507 |
NK | 802567 |
OPTIMAL | BK-5238 |
OPTIMAL | BK-5238N |
OPTIMAL | RZ-3931 |
PAGID | 72009 |
PEX | 1.17.662 |
PEX | 1.19.638 |
REMSA | C1517.13 |
REMSA | C1517.39 |
REMSA | C1519.69 |
REMSA | C1519.80 |
ROADHOUS | 1517.13 |
ROADHOUS | 1517.26 |
ROADHOUS | 1517.39 |
ROADHOUS | 1519.69 |
ROADHOUS | 1519.80 |
SBS | 802507 |
SBS | 802567 |
STELLOX | 05-83011-SX |
TEXTAR | 34005100 |
TEXTAR | 34010300 |
TRISCAN | 8130 16016 |
TRISCAN | 8130 16062 |
TRISCAN | 8130 16064 |
TRUSTING | CF581 |
TRW | BWC189 |
TRW | BWD314 |
VALEO | 350305 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
JAPKO to marka należąca do Japanparts –– międzynarodowej firmy dystrybucyjnej z siedzibą we Włoszech. Przedsiębiorstwo działa na rynku od ponad 20 lat, zajmując się importem i dystrybucją rozmaitych zamiennych części samochodowych. JAPKO to jedna z głównych marek należących do Japanparts.
Części samochodowe JAPKO to elementy klasyfikowane w czterech różnych grupach produktowych. Pierwsza z nich to linia obróbki. Znajdziemy w niej m.in. tłoki i głowice JAPKO, a także inne części metalowe wykonane z dużą precyzję. Do linii mechanicznej zaliczane są auto części JAPKO bezpośrednio odpowiedzialne za działanie poszczególnych mechanizmów. Wśród nich znajdują się paski klinowe, napinacze, tarcze hamulcowe, filtry samochodowe i wiele więcej. Trzecią grupę produktową stanowi linia elektryczna, a w niej alternatory czy silniczki. Ofertę uzupełnia linia zawieszenia.
Części zamienne JAPKO to auto części dedykowane przede wszystkim samochodom japońskim i koreańskim, podobnie jak wszystkie produkty dystrybuowane przez podmioty z grupy Japanparts. Niemniej jednak w katalogu znaleźć można również części zamienne JAPKO do samochodów amerykańskich. Asortyment firmy Japanparts, a tym samym również marki JAPKO, jest stale poszerzany.