- Średnica wewnętrzna [mm]: 17,40
- Materiał: Stal
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,315
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62869X |
ABE | C5R039ABE |
AKRON-MALÒ | 90178 |
APEC | BCY1055 |
ATE | 24.3217-1705.3 |
AUTO CYLIN | CPD.REN407 |
AUTO-SPEED | 290CR00094 |
BORG BECK | BBW1690 |
BOSCH | 0 204 116 182 |
BOSCH | F 026 002 182 |
BRAKE ENG | WC1547BE |
BRAKE ENG | WC4595 |
BRAXIS | AJ2061 |
BREMBO | A 12 317 |
BREMSI | BC0131 |
BSF | 04355 |
CAR | 3614 |
CIFAM | 101-674 |
CLUTCHNUS | MBC0627 |
Caliper EP | R070 |
DEEVO | BI01225 |
DELPHI | LW21089 |
DIAMAX | N03027 |
DJ PARTS | AW1304 |
FEBI | 102711 |
FENOX | K17017 |
FERODO | FHW229 |
FRITECH | CF131 |
FTE | 9210043 |
FTE | R17035A1 |
GIRLING | 5003227 |
HART | 218 485 |
HELLA | 8AW 355 531-881 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-881 |
JPG | 4361300900 |
JURID | 212308J |
KAMOKA | 1110030 |
KAWE | W4595 |
KRAFT AUTO | 6035300 |
KRONER | K000536 |
LPR | 4595 |
MAG | 359001300110 |
MAG | 360219230387 |
MAPCO | 2133 |
MAXGEAR | 19-0142 |
METELLI | 04-0674 |
METZGER | 101-674 |
MEYLE | 16-14 531 0003 |
MEYLE | 16-14 533 0023 |
MGA | C1680 |
MGA | PM737680 |
MOTAQUIP | VWC691 |
Motrio | 8671020606 |
NATIONAL | NWC5009 |
NK | 803950 |
OPENPARTS | FWC3161.00 |
OPTIMAL | RZ-3606 |
OSSCA | 11670 |
PATRON | PBC4595 |
PEX | 1.17.599 |
PEX | 1.20.320 |
PROTECHNIC | PRH2388 |
ProfiPower | 5B2053 |
QUINTON HA | BWC3646 |
REMSA | C1517.25 |
RENAU | 77 01 040 850 |
RENAU | 86 71 020 606 |
RIDEX | 277W0121 |
ROADHOUS | 1517.25 |
SAMKO | C12850 |
SIGMAUTO | BC0131 |
STELLOX | 05-83007-SX |
Stark | SKWBC-0680120 |
TEXTAR | 34006800 |
TRISCAN | 8130 25042 |
TRUSTING | CF131 |
TRW | BWC227 |
VALEO | 400611 |
VILLAR | 623.5040 |
WOKING | C1517.25 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.