- Parzyste numery artykułów: 60 90 9615
- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ciężar [kg]: 0,4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62832X |
ABE | C5C002ABE |
ABE | C5R025ABE |
ABE | C5R037ABE |
AKRON-MALÒ | 90055 |
APEC | BCY1464 |
ATE | 24.3220-1624.3 |
BARUM | BAW2006 |
BORG BECK | BBW1520 |
BOSCH | 0 204 116 239 |
BOSCH | F 026 002 239 |
BOSCH | F 026 009 239 |
BRAKE ENG | WC1543BE |
BRAKE ENG | WC4591 |
BRAXIS | AJ2058 |
BREMBO | A 12 287 |
BREMSI | BC0065 |
BREMSI | BC0072 |
BREMSI | BC0073 |
BREMSI | BC1464 |
BSF | 04277 |
CAR | 3687C |
CIFAM | 101-578 |
CIFAM | 101-590 |
CLUTCHNUS | MBC0592 |
DEEVO | BI01393 |
DELPHI | LW25124 |
DELPHI | LW25146 |
DJ PARTS | AW1109 |
FEBI | 09616 |
FEBI | 9616 |
FERODO | FHW085 |
FRITECH | CF062 |
FRITECH | CF073 |
FTE | 9210185 |
FTE | R20055A1 |
GIRLING | 5005171 |
HELLA | 8AW 355 530-281 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-281 |
JPG | 4361300200 |
JURID | 251037J |
KABIS | WC30435 |
KAGER | 39-4001 |
KAGER | 39-4520 |
KAMOKA | 1110082 |
KAWE | W4591 |
LPR | 4591 |
MAG | 360219230335 |
MAG | 360219230336 |
MAXGEAR | 19-0153 |
MAXGEAR | 19-0165 |
METELLI | 04-0578 |
METELLI | 04-0590 |
METZGER | 101-590 |
MEYLE | 16-14 531 0010 |
MEYLE | 16-14 533 0017 |
MGA | C1674 |
MGA | PM631673 |
Motrio | 8671020604 |
NK | 803958 |
OPENPARTS | FWC3205.00 |
PATRON | PBC4591 |
PROTECHNIC | PRH2445 |
ProfiPower | 5B2047R |
QUINTON HA | BWC3473 |
REMSA | C1520.32 |
RENAU | 77 01 036 386 |
RENAU | 77 01 039 389 |
RENAU | 86 71 020 604 |
RIDEX | 277W0017 |
RIDEX | 277W0078 |
ROADHOUS | 1520.32 |
SAMKO | C121208 |
SBS | 1340803958 |
SIGMAUTO | BC0065 |
SIGMAUTO | BC0072 |
SIGMAUTO | BC0073 |
SIGMAUTO | BC1464 |
STELLOX | 05-83036-SX |
STELLOX | 05-83046-SX |
Stark | SKWBC-0680016 |
Stark | SKWBC-0680077 |
TEXTAR | 34025200 |
TRISCAN | 8130 25030 |
TRISCAN | 8130 25036 |
TRUSTING | CF062 |
TRUSTING | CF073 |
TRW | BWF171 |
VALEO | 402088 |
VILLAR | 623.5266 |
WOKING | C1520.32 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.