- Parzyste numery artykułów: 62 10 2820
- Średnica wewnętrzna [mm]: 20,6
- Materiał: Stal
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Ciężar [kg]: 0,408
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62863X |
ABE | C5P030ABE |
AKRON-MALÒ | 90128 |
APEC | BCY1135 |
ASAM | 33840 |
AUTO-SPEED | 290CR00130 |
AUTOFREN S | D3443 |
BBR | 027-10-07841 |
BORG BECK | BBW1683 |
BOSCH | 0 204 116 244 |
BOSCH | F 026 002 244 |
BRAKE ENG | WC1593BE |
BRAKE ENG | WC4684 |
BREMBO | A 12 313 |
BREMSI | BC0138 |
BREMSI | BC0145 |
BSF | 04366 |
CAR | 3962C |
CIFAM | 101-672 |
Caliper EP | R662 |
DELPHI | LW21073 |
DIAMAX | N03075 |
ERT | 300347 |
FEBI | 102816 |
FENOX | K20041 |
FERODO | FHW237 |
FRENKIT | 320021 |
FRITECH | CF145 |
FTE | R200008A1 |
GIRLING | 5005280 |
GIRLING | 5005368 |
HELLA | 8AW 355 531-291 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-291 |
KAMOKA | 1110087 |
KAWE | W4684 |
KRAFT AUTO | 6035686 |
LPR | 4684 |
MAG | 359001301250 |
MAG | 360219230399 |
METELLI | 04-0672 |
MGA | C1792 |
MGA | C1793 |
MGA | PM735792 |
MOTAQUIP | VWC676 |
NK | 803752 |
OPENPARTS | FWC3273.00 |
PATRON | PRK129 |
PEUGE | 4402.A9 |
PEUGE | 4402.C4 |
PEX | 1.20.608 |
PROTECHNIC | PRH2603 |
QUINTON HA | BWC3639 |
REMSA | C1520.79 |
REMSA | C1521.15 |
ROADHOUS | 1520.79 |
ROADHOUS | 1521.15 |
SAMKO | C11790 |
SBS | 1340803752 |
SIGMAUTO | BC0138 |
SIGMAUTO | BC0145 |
STELLOX | 05-83513-SX |
TEXTAR | 34019700 |
TOPRAN | 720 985 |
TRUSTING | CF145 |
TRW | BWF280 |
TRW | BWF368 |
VALEO | 402258 |
VILLAR | 623.5337 |
WOKING | C1520.79 |
WOKING | C1521.15 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.