- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2846 |
ABE | C5F009ABE |
ABTEX | 4096 |
ABTEX | ACY1002 |
AKRON-MALÒ | 89528 |
AKRON-MALÒ | 90212 |
APEC | BCY1028 |
APEC | BCY1122 |
APEC | BCY1434 |
APEC | BWC8013 |
APEC | BWC8169 |
ATE | 24.3220-1108.3 |
AUTO CYLIN | CPD.FIA406 |
AUTOFREN S | D3274 |
BARUM | BAW2009 |
BORG BECK | BBW1617 |
BORG BECK | BBW1839 |
BOSCH | F 026 002 157 |
BOSCH | F 026 002 474 |
BRAKE ENG | WC1166BE |
BRAKE ENG | WC4096 |
BRAKE ENG | WC4473 |
BRAXIS | AJ2027 |
BREMBO | A 12 274 |
BREMBO | A 12 571 |
BREMSI | BC0067 |
BREMSI | BC1465 |
BSF | 04476 |
CAR | 3007 |
CAR | 3034 |
CIFAM | 101-602 |
CLUTCHNUS | MBC0204 |
CLUTCHNUS | MBC0205 |
CLUTCHNUS | MBC0547 |
Caliper EP | R171 |
DEEVO | BI00127 |
DEEVO | BI00202 |
DELPHI | LW21961 |
DIAMAX | N03147 |
DIAMAX | N03222 |
DJ PARTS | AW1311 |
ERT | 300148 |
FAST | FT34027 |
FAST | FT34048 |
FEBI | 12011 |
FENOX | K2014 |
FERODO | FHW210 |
FERODO | FHW4158 |
FIAT | 71737952 |
FIAT | 7734997 |
FIAT | 77362610 |
FORD USA | 9S51-2261-AA |
FORD | 1 554 724 |
FORDMOCO | 9S51-2261-AA |
FRENKIT | 320023 |
FRITECH | CF067 |
FTE | 9210197 |
FTE | R20071A1 |
GIRLING | 5005335 |
HART | 220 759 |
HELLA | 8AW 355 532-601 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-601 |
JPG | 1561302500 |
JPN | 50H9021-JPN |
JURATEK | JCY1002 |
JURID | 211961J |
JURID | 251063J |
KABIS | WC30127 |
KAGER | 39-4300 |
KAMOKA | 1110018 |
KAWE | W4096 |
KAWE | W4473 |
KRAFT AUTO | 6033080 |
LANCIA | 71737952 |
LANCIA | 7734997 |
LPR | 4096 |
LPR | 4473 |
MAG | 359001300250 |
MAG | 360219230165 |
MAG | 360219230457 |
MAPCO | 2036 |
MAXGEAR | 19-0187 |
METELLI | 04-0602 |
METZGER | 101-602 |
MGA | C1121 |
MGA | PM636121 |
MGA | PM849121 |
MOTAQUIP | VWC576 |
MOTAQUIP | VWC869 |
Motrio | 8550501752 |
Motrio | 8550501757 |
NAPA | NCY1004 |
NATIONAL | NWC5078 |
NK | 802337 |
NK | 802353 |
OPENPARTS | FWC3006.00 |
OPENPARTS | FWC3026.00 |
OPTIMAL | RZ-3484 |
PATRON | PBC4473 |
PATRON | PRK117 |
PROTECHNIC | PRH2006 |
PROTECHNIC | PRH2031 |
ProfiPower | 5B2015 |
QUINTON HA | BWC3540 |
QUINTON HA | BWC3824 |
REMSA | C1520.00 |
REMSA | C1520.01 |
REMSA | C1520.95 |
RIDEX | 277W0022 |
ROADHOUS | 1520.00 |
ROADHOUS | 1520.01 |
ROADHOUS | 1520.95 |
SAMKO | C07110 |
SAMKO | C31024 |
SBS | 1340802353 |
SIGMAUTO | BC0067 |
SIGMAUTO | BC1465 |
STELLOX | 05-83479-SX |
Stark | SKWBC-0680021 |
TEXTAR | 34026600 |
TOPRAN | 304 502 |
TRISCAN | 8130 15034 |
TRUSTING | CF067 |
TRW | BWF261 |
TRW | BWF335 |
VAICO | V25-1499 |
VALEO | 402205 |
VILLAR | 623.5012 |
VILLAR | 623.6453 |
WOKING | C1520.00 |
WOKING | C1520.01 |
WOKING | C1520.95 |
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.