- Średnica [mm]: 19,05
- Otwór o śr[mm]: 19,05
- Materiał: Aluminium
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 72981 |
ASHIKA | 67-01-125 |
ATE | 24.3219-1736.3 |
ATE | 24.3219-1755.3 |
BENDIX | 214543B |
BLUEPRINT | ADN14460 |
BOSCH | 0 986 475 933 |
BOSCH | 0 986 475 934 |
BOSCH | 0 986 475 949 |
BOSCH | F 026 009 934 |
BOSCH | F 026 009 949 |
DELPHI | LW62121 |
DELPHI | LW90069 |
FEBI | 29365 |
FERODO | FHW4136 |
FERODO | FHW4342 |
FERODO | FHW4500 |
FIRST LINE | FBW1805 |
FTE | R190005.7.1 |
HBJAKOPART | J3231105 |
HELLA | 8AW 355 531-451 |
JAPANPAR | CS-125 |
LPR | 4720 |
LUCAS_ELEC | BWD313 |
METELLI | 04-0846 |
METELLI | 04-0846ALU |
METZGER | 101-846 |
MEYLE | 36-14 531 0001 |
NISSA | 44100-AX600 |
NISSA | 44100-BH00A |
NK | 802252 |
OPEL | 5 50 248 |
OPEL | 93189986 |
QUINTON HA | BWC3825 |
RENAU | 7701 208 355 |
TRISCAN | 0 986 475 933 |
TRISCAN | 0 986 475 949 |
TRISCAN | 10-101-460 |
TRISCAN | 1150-101846 |
TRISCAN | 165685 |
TRISCAN | 35104-0846 |
TRISCAN | 453231105 |
TRISCAN | 92-165685 |
TRISCAN | ADN14460 |
TRISCAN | BWD313 |
TRISCAN | F 026 009 934 |
TRISCAN | LW62121 |
TRW | BWD313 |
VAUXH | 93189986 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.