- Ograniczenia producenta: ATE
- System hamulcowy: Dla pojazdów z korektorem siły hamowania
- Średnica [mm]: 17,5
- Materiał: Żeliwo
Dodaj opinię
(03.02.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWC107
(29.12.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWD113
(28.08.2015)
Opinia wystawiona dla Cylinderek hamulcowy TRW BWA154
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2743 |
APEC | BCY1039 |
ATE | 03.3217-2111.3 |
ATE | 03.3217-2112.3 |
ATE | 24321709083 |
ATE | 3321721113 |
ATE | 3321721123 |
AUDI | 309 611 051 1 |
AUDI | 331 611 051 A |
AUDI | 331 611 053 |
AUDI | 331 698 051 |
AUDI | 331 698 051 A |
AUDI | 331 698 053 |
AUDI | 331 698 261 A |
AUDI | 331 698 261 C |
AUDI | 6N0 611 053 |
AUDI | 6Q0 611 053 C |
BENDIX | 212064B |
BENDIX | 212310B |
BORG BECK | BBW1266 |
BORG BECK | BBW1633 |
BOSCH | 0 986 AB8 035 |
BOSCH | 0 986 BB3 035 |
BOSCH | 986475260 |
BOSCH | F 026 009 260 |
BRAKE ENG | WC1689BE |
BREMBO | A12043 |
BREMBO | A12379 |
CAR | 3506 |
CAR | 3529 |
DELPHI | LW42112 |
DELPHI | LW47029 |
FEBI | 02217 |
FEBI | 06097 |
FERODO | FHW010 |
FERODO | FHW429 |
FERODO | FHY010 |
FIRST LINE | FBW1266 |
FIRST LINE | FBW1633 |
FTE | R17011K1 |
FTE | R17029A1 |
HELLA | 8AW 355 531-761 |
HELLA | 8AW 355 531-811 |
JURID | 212064J |
JURID | 212310J |
LPR | 4912 |
MAG | 360219230259 |
MAG | 360219230343 |
MAPCO | 2743 |
METELLI | 04-0060 |
METELLI | 04-0608 |
METZGER | 101060 |
METZGER | 101608 |
MEYLE | 100 611 0028 |
MEYLE | 100 611 0057 |
MGA | C1550 |
MGA | C1573 |
PAGID | 72011 |
PAGID | 72209 |
PEX | 117435 |
PEX | 117571 |
QUINTON HA | BWC3249 |
QUINTON HA | BWC3580 |
QUINTON HA | RF17017 |
REMSA | C151715 |
REMSA | C151755 |
SEAT | 171 698 051 A |
SEAT | 309 611 051 1 |
SEAT | 331 611 051 A |
SEAT | 331 698 051 |
SEAT | 331 698 053 |
SEAT | 331 698 261 A |
SEAT | 331 698 261 C |
SEAT | 6N0 611 053 |
SEAT | 6Q0 611 053 C |
SEAT | 6W0 611 053 C |
SKODA | 309 611 051 1 |
SKODA | 331 698 051 |
SKODA | 331 698 053 |
SKODA | 331 698 261 A |
SKODA | 331 698 261 C |
SKODA | 6Q0 611 053 C |
SWAG | 32902217 |
SWAG | 32906097 |
TEXTAR | 34005200 |
TEXTAR | 34124100 |
TRISCAN | 813029003 |
TRISCAN | 813029022 |
TRUSTING | CF000 |
TRUSTING | CF239 |
TRW | 32660064 |
TTC | 0735018 |
VALEO | 350539 |
VALEO | 562051 |
VW | 171 698 051 A |
VW | 309 611 051 |
VW | 309 611 051 1 |
VW | 309 611 053 |
VW | 321 611 053 A |
VW | 331 611 051 A |
VW | 331 611 053 |
VW | 331 611 053 A |
VW | 331 611 053 B |
VW | 331 698 051 |
VW | 331 698 051 A |
VW | 6N0 611 053 |
VW | 6Q0 611 053 C |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.