- Napięcie znamionowe: 12
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Ilość biegunów: 3
- Kształt obudowy wtyczki: Kształt D
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 53239 |
ABAKUS | 120-05-064 |
ANGLI | 17137 |
ASAM | 30983 |
ASHUKI | C222-55 |
AUTOMEGA | 150064310 |
AUTOMOTOR | PSS3686 |
BBT | CSS1540 |
BLUEPRINT | ADN17208C |
CALORSTAT | CS0377 |
CSV ELECTR | CGR4653 |
CSV ELECTR | CGR4653C |
CSV ELECTR | CGR4653R |
DACIA | 237319576R |
DACIA | 77 01 058 077 |
DACIA | 7701058077 |
DACIA | 8200285798 |
DELPHI | SS11005 |
DT SPARE P | 6.27360 |
EFI AUTOMO | 303263 |
ELTA AUTOM | EE0020 |
EPS | 1953348 |
ERA | 550046A |
ESEN SKV | 17SKV355 |
FACET | 9.0348 |
FAE | 79298 |
FAST | FT75105 |
FEBI | 108289 |
FISPA | 83.217 |
GM | 93167895 |
GM | 95507625 |
HBJAKOPART | J5638011 |
HC-CARGO | 150845 |
HITACHI AU | 138167 |
HJS | 92 09 6001 |
INFIN | 23731-DB000 |
INFIN | 23731-DB00A |
INFIN | 23760-00QAB |
INFIN | 23760-00QAD |
INTERMOTOR | 19004 |
INTERMOTOR | EPS021 |
INTERMOTOR | LCS258 |
JAPCA | 643324 |
JAPCA | 645537 |
JAPCA | 743432 |
JAPCA | 816009 |
JAPCA | 816608 |
JAPCA | 872920 |
JAPCA | 872921 |
JAPCA | 872922 |
JAPCA | 872923 |
JAPCA | 872924 |
JAPCA | 902025 |
KAMOKA | 108003 |
KAVO PARTS | ECA-6509 |
KAVO PARTS | ECA-6510 |
KAWE | 8865 25101 |
KLAXCAR | 1679298Z |
KW | 453 348 |
LUCAS | SEB1007 |
LUCAS_ELEC | SEB1007 |
MAG | SAC010 |
MEATDORIA | 87401 |
METZGER | 903038 |
MEYLE | 16-14 800 0000 |
MOBILETRON | CS-E054 |
MOTAQUIP | LVCP151 |
MOTAQUIP | LVER185 |
NGK | CHN3-A221 |
NISSA | 23731-DB000 |
NISSA | 23731-DB00A |
NISSA | 23760-00QAB |
NISSA | 23760-00QAD |
NISSA | 77010-58077 |
OPEL | 04415077 |
OPEL | 04420249 |
OPEL | 04421645 |
OPEL | 093167895 |
OPEL | 093179803 |
OPEL | 095507625 |
OPEL | 4415077 |
OPEL | 4420249 |
OPEL | 4421645 |
OPEL | 93167895 |
OPEL | 95507625 |
OSSCA | 13096 |
PATRON | PE40100 |
QF | QF93A00028 |
QUINTON HA | XREV202 |
RENAU | 23 73 1DB 00A |
RENAU | 23760-00QAD |
RENAU | 2376000QAB |
RENAU | 77 01 058 077 |
RENAU | 82 00 285 798 |
RENAULT T | 23 73 1DB 00A |
RENAULT T | 23760-00QAD |
RENAULT T | 7485129995 |
RENAULT T | 82 00 033 686 |
RENAULT T | 82 00 285 798 |
SEIM | CP238 |
SIDAT | 83.217 |
SUZUK | 33220-84A00 |
SUZUK | 33220-84A10 |
SUZUK | 33220-84A10-000 |
TOPRAN | 207 854 |
TRICLO | 435750 |
TRISCAN | 8813 24037 |
VALEO | 255003 |
VAUXH | 04415077 |
VAUXH | 04420249 |
VAUXH | 04421645 |
VAUXH | 093167895 |
VAUXH | 093179803 |
VAUXH | 095507625 |
VAUXH | 4420249 |
VAUXH | 4421645 |
VAUXH | 93167895 |
VAUXH | 93179803 |
VAUXH | 95507625 |
VEMO | 46-72-0036 |
VEMO | V40-63-0008-1 |
WE PARTS | 410570353 |
WILMINK | WG1444152 |
WILMINK | WG1499549 |
WILMINK | WG1784970 |
WILMINK | WG1784971 |
WILMINK | WG1791676 |
DACIA
|
DAEWOO
|
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.