- Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
- Długość kabli: 690
- Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30387 |
ALANKO | 315985 |
BENDIX | 058511B |
BUGIAD | BA71055 |
FEBI | 44408 |
FTE | BZ3113S |
HELLA | 6PU 010 039-961 |
INTERMOTOR | AB1150 |
MAPCO | 86708 |
METZGER | 0900746 |
OPEL | 1612694 |
OPEL | 530411 |
OPEL | 90540261 |
OPEL | 93169317 |
TEXTAR | 45011000 |
TEXTAR | 45053700 |
TRISCAN | 8180 24105 |
TRW | GBS2548 |
VAUXH | 90540261 |
VAUXH | 93169317 |
VEMO | V40-72-0469 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Bendix to firma, która rozpoczęła swoją działalność jeszcze w XIX wieku. Jednak pod aktualną nazwą znana jest od 1927 roku. Marka powstała w Stanach Zjednoczonych, jednak dzisiaj należy ona do niemieckiej grupy Knorr-Bremse, jednego ze światowych liderów w produkcji systemów hamulcowych dla pojazdów mechanicznych. Części Bendix to komplety hamulcowe oraz pojedyncze części dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, motocykli oraz wielu innych pojazdów. Hamulce Bendix są doceniane na całym świecie za niezawodność nawet w trudnych warunkach. Są to części zaliczane do klasy premium. Części hamulcowe stanowią zdecydowaną większość asortymentu producenta. Jednak obecnie to nie wszystko, co ma do zaoferowania ta firma. Auto części Bendix to także liczne sprzęgła, drążki kierownicze i wahacze.
Jako część grupy Knorr-Bremse firma Bendix zyskała nowe możliwości w zakresie udoskonalania części oraz ich dystrybucji. Knorr-Bremse to gigantyczna korporacja z ponad 200 oddziałami na całym świecie. Przedsiębiorstwo dysponuje zaawansowanymi technologicznie laboratoriami, w których nieustannie trwają prace nad systemami hamulcowymi oraz udoskonalaniem pojedynczych części.