- Długość kabli: 725
- Specyfikacja: Hall Effect
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 265 004 114 |
BOSCH | 0 265 008 128 |
EPS | 1.960.095 |
ERA | 560305 |
FAE | 78268 |
FORD A / O | 1516502 |
FORD A / O | 1526034 |
FORD A / O | 1560622 |
FORD A / O | 1678466 |
FORD A / O | 1761079 |
FORD A / O | 1766843 |
FORD A / O | 1771552 |
FORD A / O | 8V51-2C204-AB |
FORD A / O | 8V51-2C204-AC |
FORD A / O | 8V51-2C204-AD |
FORD A / O | 8V51-2C204-AE |
FORD A / O | 8V51-2C204-AF |
FORD A / O | 8V51-2C204-BA |
FORD A / O | 8V51-2C204-BB |
FORD | 1 516 502 |
FORD | 1 526 034 |
FORD | 1 560 622 |
FORD | 1 678 466 |
FORD | 1 761 079 |
FORD | 1 766 843 |
FORD | 1 771 552 |
FORD | 1 894 136 |
FORD | 8V51-2C204-AB |
FORD | 8V51-2C204-AC |
FORD | 8V51-2C204-AD |
FORD | 8V51-2C204-AE |
FORD | 8V51-2C204-AF |
FORD | 8V51-2C204-BA |
FORD | 8V51-2C204-BB |
FORD | 8V51-2C204A-1A |
KW | 460 095 |
MEATDORIA | 90358 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Włoskie przedsiębiorstwo Facet to producent części do samochodów, który specjalizuje się w produkcji elementów do silnika, częściach do układu zapłonowego i różnych czujników samochodowych. Części Facet pasują do wszystkich marek samochodów europejskich, japońskich i koreańskich.
Firma produkuje zarówno oryginalne części samochodowe, na przykład do samochodów Fiat, Alfa Romeo i Iveco oraz komponenty na niezależny rynek części zamiennych. Części samochodowe Facet można kupić w ponad 100 krajach świata. Firma mocno rozwija sieć dystrybucji, dlatego jej produkty zostały szeroko rozpowszechnione w punktach sprzedaży i warsztatach, a także w Internecie.
Pośród części marki Facet znajdziecie m.in. różnego rodzaju czujniki elektryczne, elementy układu zapłonowego, części do układu chłodzenia, sondy lambda, elementy osprzętu silnika spalinowego oraz wiele innych części zamiennych. Wszystkie z nich charakteryzuje stosunkowo wysoka jakość i trwałość.