- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,286
- Długożć opakowania [cm]: 10,3
- Szerokość opakowania [cm]: 9,0
- Wysokość opakowania [cm]: 5,2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
MITSUBISHI | 4670B006 |
QF | QF60F00513 |
MITSUBISHI
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HOFFER 82901126 | HOFFER | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MOBILETRON AB-JP238 | MOBILETRON | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TRISCAN 8180 42147 | TRISCAN | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MEAT & DORIA 901126 | MEAT & DORIA | 257,00 zł |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) SIDAT 84.1667A2 | SIDAT | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAVO PARTS BAS-5628 | KAVO PARTS | 188,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Febest Autoteile GmbH to niemiecka firma specjalizująca się w produkcji części zamiennych do pojazdów azjatyckich oraz japońskich. Misją przedsiębiorstwa jest dołożenie niemieckiej praktyczności do japońskiego, innowacyjnego podejścia widocznego w produkcji azjatyckich samochodów. Części produkowane przez tą firmę są dystrybuowane przez Febest Europe Distribution, czyli oficjalnego przedstawiciela handlowego producenta części zamiennych.
Febest specjalizuje się w produkcji elementów części gumotechnicznych. Są to w szczególności takie elementy jak części zawieszenia, łożyska, układu hamulcowego i napędowego, przeguby, tuleje oraz wiele więcej. Charakterystyczne dla firmy Febest są szczegółowe i wymagające testy produkowanych przez nią części. Elementy gumowo – metalowe produkowane są z uwzględnieniem trudnych warunków klimatycznych północnych regionów Rosji. Guma wykorzystywana do produkcji podzespołów marki Febest posiada domieszki kauczuku, co sprawia że idealnie sprawdza się nawet w najbardziej wymagających warunkach atmosferycznych.