Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HOFFER 8290245A1 (Z tyłu z lewej)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8290245A1
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HOFFER 8290245A1 (Z tyłu z lewej)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HOFFER 8290245A1 (Z tyłu z lewej) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
HOFFER
Lokalizacja w aucie:
z tyłu, z lewej
Lokalizacja w aucie:
Z tyłu z lewej
Ilość biegunów:
2
Kształt obudowy wtyczki:
Okrągły
Długość kabli:
438
Rodzaj czujnika:
Czujnik Hall'a
System hamulcowy:
Bosch
Dla numeru OE:
82 00 254 687
Jakosć:
EQUIVALENT
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 8290245A1 firmy HOFFER

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Z tyłu z lewej
  • Ilość biegunów: 2
  • Kształt obudowy wtyczki: Okrągły
  • Długość kabli: 438
  • Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
  • System hamulcowy: Bosch
  • Dla numeru OE: 82 00 254 687
  • Jakosć: EQUIVALENT

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8290245A1 po numerze OEM

Producent Numery OEM
DACIA 6040004542
DACIA 8200254687
FISPA 84.744-2
FISPA 84.744A2
HOFFER 8290245A1
MEATDORIA 90245A1
RENAU 6040004542
RENAU 8200254687
RENAULT T 60 40 004 542
RENAULT T 82 00 254 687
SIDAT 84.744-2
SIDAT 84.744A2
WE PARTS 411140277

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 8290245A1 pasuje do Twojego auta

 

DACIA

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

HOFFER

Hoffer to nieco ponad 20-letnia marka należąca do włoskiego przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu – Meat&Doria. Pod marką Hoffer producent oferuje tysiące części samochodowych pogrupowanych w kilka kategorii. Dużą popularnością w wielu krajach na całym świecie cieszą się części samochodowe Hoffer wykorzystywane w układzie tworzenia mieszanki paliwowej. Znaleźć tam można między innymi sterowniki wtrysku, rozdzielacze paliwa, pompy wtryskowe, czujniki i sondy, uszczelki, przepustnice, silniki krokowe i wiele więcej. W fabrykach części samochodowych Hoffer od kilku lat wiele uwagi poświęca się również produkcji zaworów EGR, odgrywających w dzisiejszej motoryzacji bardzo ważną rolę.

Auto części Hoffer to produkty, które wyróżniają się wysoką jakością. Meat&Doria –– właściciel marki Hoffer –– to przedsiębiorstwo o nieposzlakowanej opinii, które zawsze troszczyło się o najwyższą jakość swoich produktów. Nieustanne testy efektywności, wytrzymałości i bezpieczeństwa poszczególnych części samochodowych sprawiają, że produktom tej marki można zaufać. Warte podkreślenia jest to, że zaufało im już wielu producentów samochodów osobowych i nie tylko. Części samochodowe Hoffer są dziś wykorzystywane do pierwszego montażu, jednak trafiają również na rynek części zamiennych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze