Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0293

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
40-0293
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0293
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0293 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
IPD
Lokalizacja w aucie:
z przodu, z lewej, z tyłu, oś przednia, z lewej, oś tylna strona lewa
EAN:
4047753294788
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 40-0293 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 30017
ATE 24.0711-5069.3
AUDI 7H0 927 803
AUDI WHT 003 857
DELPHI SS20035
FEBI 23824
FLENNOR FSE51487
FTE BZ3015S
FUELPARTS AB1207
H.HESS/HEL 6PU 009 106-751
HBELPARTS 70660021
HOFFER 8290060
JPG 927390001
MAPCO 86836
MEATDORIA 90060
METZGER 0900078
MEYLE 100 899 0041
MS 0986594504-PCS-MS
NK 294720
PEX 410.020
SEAT 7H0 927 803
SEAT WHT 003 857
SKODA 7H0 927 803
SKODA WHT 003 857
ST-TEMPLIN 01.04.09.114049
SWAG 32 92 3824
TOPRAN 110 604
TRW GBS2515
UNI UGCGAS20035
VAG 7H0 927 803
VAG WHT 003 857
VEMO V10-72-1055
VW 7H0 927 803
VW WHT 003 857

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 40-0293 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

IPD

IPD to niemiecka marka obecna na rynku motoryzacyjnym od ponad 20 lat. Firma jest częścią grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w dostawie zamiennych części samochodowych, uchodzi za uznanego dostawcę na całym świecie. Wśród produktów oferowanych przez IPD znajdziemy m.in.:

  • łożyska do kół;
  • napinacze i rolki;
  • pasy zębate;
  • koła pasowe;
  • tarcze elastyczne;
  • przeguby kół;
  • wały napędowe;
  • zestawy tulei;
  • osłony przekładni kierowniczych;
  • półosie napędowe.

Części oferowane przez IPD wytwarzane są we współpracy z producentami oryginalnego sprzętu. Dzięki temu klienci mają pewność, że jakość produktu oraz standard wykonania jest bardzo wysoki.

Części od IPD – wysoka jakość i duża dostępność

Części zamienne IPD są nie tylko dobrej jakości, ale także ich dostępność jest bardzo duża. To zasługa dużego centralnego magazynu, który zapewnia gotowość do wysyłki zamówionego towaru w szybkim tempie oraz innowacyjnych rozwiązań, które gwarantują wysoką jakość komponentów.

Oferowane przez IPD części samochodowe można znaleźć u bardzo wielu specjalistów motoryzacyjnych, w warsztatach i serwisach naprawczych oraz u dealerów na całym świecie.

IPD swój asortyment nieustannie dopasowuje do obecnego zapotrzebowania rynku motoryzacyjnego. Ich globalny sukces to także zasługa komponentów, które można nabyć w atrakcyjnej cenie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze