- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Długość [mm]: 690
- Ilość połączeń: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 20329BW |
A.B.S. | 30176 |
ABAKUS | 120-02-056 |
AIC | 52068 |
APEC | ABS1102 |
ATE | 24.0711-6198.3 |
AUTEX | 901108 |
AUTLOG | AS4135 |
AUTO-SPEED | 290SS00094 |
AUTOFREN S | DS0072 |
AUTOTEAM | L4620 |
AUTOTEAM | L4620A2 |
BBR | 001-10-25321 |
BENDIX Bra | BSW1039 |
BENDIX | 058074B |
BMW | 34 52 6 762 465 |
BOSCH | 0 986 594 519 |
BREMI | 50332 |
CAUTEX | 755190 |
CSV ELECTR | CSG9620 |
DAKAtec | 410025 |
DELPHI | SS20216 |
DENCKERMAN | B180020 |
EFI AUTOMO | 302184 |
ELTA AUTOM | EA0357 |
ELTA AUTOM | XBS357 |
EPS | 1.960.076 |
ERA | 560144 |
ERA | 560144A |
ERT | 530065 |
ESEN SKV | 06SKV073 |
FACET | 21.0076 |
FAE | 78186 |
FARE SA | 22430 |
FEBI | 33552 |
FISPA | 84.620 |
FISPA | 84.620A2 |
FREY | 882207401 |
FTE | BZ3078S |
GEBE | 9 1368 1 |
GH | GH-701523 |
GOOM | AS-0022 |
HBELPARTS | 70660114 |
HC-CARGO | 182530 |
HELLA | 6PU 010 039-251 |
HELLA | 6PU 012 039-761 |
HITACHI AU | 131519 |
HOFFER | 8290143 |
HOFFER | 8290143E |
INTERMOTOR | 60689 |
IPD | 40-0103 |
JPG | 1497105200 |
JPN | 75E9266-JPN |
KAMOKA | 1060058 |
KAWE | 8180 11101 |
KRAFT AUTO | 9412559 |
KW | 460 076 |
LEMARK | LAB256 |
MAG | 172100054010 |
MAPCO | 86674 |
MAXGEAR | 20-0098 |
MDR | EPS-1960 076 |
MEATDORIA | 90143 |
MEATDORIA | 90143E |
METALCAUCH | 50153 |
METZGER | 0900547 |
MEYLE | 314 899 0033 |
MOBILETRON | AB-EU316 |
MOTAQUIP | LVAB215 |
MULTIP | 97-990176 |
NK | 291518 |
NTY | HCA-BM-023 |
OPTIMAL | 06-S076 |
OSSCA | 05465 |
PAGID | 34057 |
PATRON | ABS51004 |
PREX | P201088 |
PartsTec | PTA560-0223 |
QH TALBROS | XABS248 |
QUINTON HA | XABS248 |
RIDEX | 412W0133 |
SASIC | 9236028 |
SIDAT | 84.620 |
SIDAT | 84.620A2 |
SNR | ASB150.18 |
STC | T450153 |
STELLOX | 06-65369-SX |
SWAG | 20 93 3552 |
Stark | SKWSS-0350132 |
TEXTAR | 45008700 |
TOMEX | TX 52-37 |
TOPRAN | 501 077 |
TRICLO | 432785 |
TRISCAN | 8180 11101 |
TRW | GBS1316 |
TTC | 08.35.186 |
VEMO | V20-72-0498 |
WE PARTS | 411140159 |
WE PARTS | 411141055 |
WILMINK | WG1097088 |
WILMINK | WG1428035 |
WILMINK | WG1495581 |
WILMINK | WG1822386 |
WILMINK | WG1900636 |
BMW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
IPD 40-0103 | IPD | Brak ceny |
Wentylator wnętrza - dmuchawa FRIGAIR 0599.1103 | FRIGAIR | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) GSP 9A1095 | GSP | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) ABE CCZ1587ABE | ABE | Brak ceny |
TRICLO 432785 | TRICLO | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) MOBILETRON AB-EU316 | MOBILETRON | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.