- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24.0751-1128.3 |
ATE | 360094 |
AUTEX | 901136 |
BENDIX | 058015B |
BIRTH | 51675 |
BOSCH | 0 986 594 020 |
BREMI | 50572 |
CITRO | 4545.57 |
DELPHI | SS20047 |
ERT | 530226 |
FISPA | 84.646 |
FISPA | 84.646A2 |
FLENNOR | FSE51742 |
FTE | 9400047 |
FTE | BZ3050S |
GSP | 9A0323 |
HELLA | 6PU 010 039-421 |
KAWE | 8180 28106 |
MAG | 172100062010 |
MAPCO | 86314 |
MAXGEAR | 20-0091 |
METZGER | 0900051 |
MEYLE | 11-14 899 0016 |
MOTAQUIP | LVAB501 |
MS | 0986594020-PCS-MS |
MULTIP | 97-990053 |
NK | 291903 |
OPTIMAL | 06-S016 |
PEUGE | 4545.57 |
PEX | 410.186 |
QUINTON HA | XABS119 |
SIDAT | 84.646 |
SIDAT | 84.646A2 |
SNR | ASB159.27 |
STAND | 60640 |
Stark | SKWSS-0350043 |
TEXTAR | 45005000 |
TRISCAN | 8180 28106 |
TRW | GBS4005 |
VDO | A2C59513053 |
VEMA | VE51675 |
VEMO | V42-72-0002 |
WILMINK | WG1097096 |
WILMINK | WG1495731 |
WILMINK | WG1773879 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.