- Lokalizacja w aucie: Z przodu po prawej
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 31140 |
ABE | CCZ1045ABE |
ABE | CCZ1306ABE |
ASHUKI | C876-30 |
ASHUKI | C876-38 |
AUTLOG | AS4859 |
BLUEPRINT | ADC47106 |
CAUTEX | 755312 |
ELTA AUTOM | XBS999 |
ESEN SKV | 06SKV185 |
ESEN SKV | 06SKV221 |
FISPA | 84.833 |
GEBE | 9 1741 1 |
INTER | 60880 |
INTERMOTOR | AB2173 |
INTERMOTOR | ALB820 |
INTERMOTOR | LAB626 |
JAPKO | 151534 |
MAG MAR BR | 600000182190 |
MDR | MAB-9534 |
MITSUBISHI | MR407269 |
MITSUBISHI | MR569412 |
MOBILETRON | AB-JP073 |
MULTIP | 97-991140 |
OSSCA | 20218 |
PATRON | ABS52230 |
PEMEBLA | JAPABS-534 |
QF | QF00T00224 |
QF | QF60F00010 |
QUINTON HA | XABS953 |
STANDARD | AB2173 |
STANDARD | ALB820 |
STANDARD | LAB626 |
STC | T450277 |
WILMINK | WG1012027 |
WILMINK | WG1495685 |
WILMINK | WG1782319 |
WILMINK | WG2100816 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.