Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) OEM 34526760533 (Oś przednia po obydwu stronach)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
34526760533
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) OEM 34526760533 (Oś przednia po obydwu stronach)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) OEM 34526760533 (Oś przednia po obydwu stronach) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

169,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
OEM
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]:
676
Ilość połączeń:
2
Kolor:
Niebieski
Kolor:
Czarny
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia po obydwu stronach
Długość kabli:
556
Ciężar [kg]:
0,050
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 34526760533 firmy OEM

Parametry:
  • Długość [mm]: 676
  • Ilość połączeń: 2
  • Kolor: Niebieski
  • Kolor: Czarny
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
  • Długość kabli: 556
  • Ciężar [kg]: 0,050

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 34526760533 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4U Autopa 20318BW
A.B.S. 30365
APEC ABS1574
ATE 24.0710-2075.3
ATOMTEC WSS1E047
AUTLOG AS4414
AUTOTEAM L4873
AUTOTEAM L4873A2
Alfa e-Par AF03884
BAPMIC BACB12-759029
BBR 001-10-17320
BENDIX Bra BSW1155
BENDIX 058428B
BMW 34 52 6 760 533
BMW 34 52 6 771 704
BOSCH 0 986 594 573
BREMI 50351
CAUTEX 772701
CSV ELECTR CSG9873
CSV ELECTR CSG9982
DAKAtec 410286
DELPHI SS20545
EGT 691406EGT
ELTA AUTOM EA0639
ELTA AUTOM XBS639
ERA 560441A
ESEN SKV 06SKV316
FARE SA 34640
FEBI 36809
FISPA 84.873
FISPA 84.873A2
FREY 882206301
FTE 9400081
GEBE 9 1388 1
GSP 9A0414
HBELPARTS 70660123
HELLA 6PU 012 039-841
HITACHI AU 131524
HOFFER 8290350
INTERMOTOR 60710
INTERMOTOR ALB611
INTERMOTOR LAB290
KAWE 8180 11405
LEMARK LAB290
MAPCO 86664
MEATDORIA 90350
MEC-DIESEL 901215DP
METALCAUCH 51541
MEYLE 314 800 0046
MOBILETRON AB-EU198
MOTAQUIP LVAB589
NK 291534
OPTIMAL 06-S431
OSSCA 30794
PAGID 35357
PATRON ABS52190
PLYOM P772701
PREX P201096
QF QF00T00350
QF QF60F00062
QUINTON HA XABS871
RECOFICIAL CSG9873
RIDEX 412W0881
SIDAT 84.873
SIDAT 84.873A2
STC T451541
STELLOX 06-65394-SX
STELLOX 06-65729-SX
Stark SKWSS-0350881
TEXTAR 45025100
TOPRAN 501 463
TRICLO 432792
TRISCAN 8180 11405
TRW GBS4025
VEMO V20-72-0484
VEMO V20-72-0512
WE PARTS 411140395
WILMINK WG1012033
WILMINK WG1428093
WILMINK WG1495874
WILMINK WG1977896
ZEKKERT SE-6071

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 34526760533 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze