- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ilość biegunów: 2
- Długość kabli: 1400
- Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
- Oporność [kOhm]: 1,65
- Głębokosć zabudowy [mm]: 28
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 30658 |
ALFA | 46776188 |
ALFA | 59232005 |
BOSCH | 0265006673 |
BREMI | 50223 |
CITRO | 1611272380 |
CITRO | 454590 |
DELPHI | SS20258 |
ERA | 560290 |
ERA | 560290A |
FAE | 78067 |
FIAT | 46776188 |
FIAT | 59232005 |
FISPA | 84.763 |
GOOM | AS-0019 |
INTER | 60441 |
KAMOKA | 1060150 |
LANCIA | 46776188 |
LANCIA | 59232005 |
LUCAS_ELEC | ELABS326 |
METALC/ADL | 50215 |
METALCAUCH | 1DATAENTRYB816 |
METZGER | 0900397 |
NK | 292330 |
OPTIMAL | 06S281 |
PEUGE | 1611272380 |
PEUGE | 454590 |
PSA | 1611272380 |
PSA | 454590 |
TOPRAN | 723 472 |
VEMO | V24720126 |
WE PARTS | 411140301 |
CITROËN
|
FIAT
|
NISSAN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.
Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.
Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.