- Ilość biegunów: 2
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
- Kształt obudowy wtyczki: Kształt D
- Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 30145 |
A.I.C. | 52204 |
ABAKUS | 120-02-160 |
APEC | ABS1189 |
ATE | 24.0711-5401.3 |
AUDI | 7L0 927 807A |
AUDI | 7L0 927 807B |
AUDI | WHT 003 857A |
AUDI | WHT 003 857B |
AUTEX | 901300 |
AUTLOG | AS4030 |
AUTO-SPEED | 290SS00092 |
AUTOFREN S | DS0033 |
AUTOMEGA | 150044210 |
AUTOTEAM | L4657 |
AUTOTEAM | L4657A2 |
BBR | 001-10-19063 |
BBT | WSS0305 |
BENDIX Bra | BSW1034 |
BENDIX | 058143B |
BIRTH | 51826 |
BORSEHUNG | B11849 |
BOSCH | 0 986 594 524 |
BOSCH | 0986594524 |
BRAXIS | AK0198 |
BREMI | 50311 |
BSG | BSG 90-840-016 |
BUGIAD | BA71012 |
CAUTEX | 755154 |
CSV ELECTR | CSG9657 |
CSV ELECTR | CSG9657C |
CSV ELECTR | CSG9985 |
CSV ELECTR | CSG9985C |
CUPRA | 7L0 927 807A |
CUPRA | 7L0 927 807B |
CUPRA | WHT 003 857A |
CUPRA | WHT 003 857B |
CUPRA | WHT 003 857C |
DELPHI | SS20062 |
DENCKERMAN | B180011 |
DT SPARE P | 11.82705 |
ELTA AUTOM | EA0535 |
ELTA AUTOM | XBS535 |
EPS | 1.960.172 |
ERA | 560384 |
ERA | 560384A |
ERT | 530032 |
ESEN SKV | 06SKV072 |
FACET | 210172 |
FAE | 78141 |
FEBI | 32862 |
FISPA | 84.657 |
FISPA | 84.657A2 |
FTE | BZ3075S |
GEBE | 9 1061 1 |
GSP | 9B1012 |
HBELPARTS | 70660053 |
HC-CARGO | 182293 |
HC-CARGO | 182295 |
HELLA | 6PU 010 039-751 |
HELLA | 6PU 012 679-931 |
HITACHI AU | 131446 |
HOFFER | 8290180 |
INTERMOTOR | 60187 |
INTERMOTOR | AB1487 |
INTERMOTOR | ALB195 |
INTERMOTOR | LAB305 |
IPD | 40-0295 |
ITN | 15-BS-270 |
J&S Automo | VBS180 |
JPG | 1197102970 |
JPG | 1197102979 |
KAMOKA | 1060484 |
KAWE | 80950098 |
KAWE | 8180 29114 |
KRAFT AUTO | 9410155 |
KW | 460 172 |
MAG | 172100067010 |
MAPCO | 86852 |
MAPCO | 86854 |
MAXGEAR | 20-0135 |
MDR | EPS-1960 172 |
METALCAUCH | 50117 |
METZGER | 0900098 |
METZGER | 09001455 |
MEYLE | 114 800 0021 |
MEYLE | 114 800 0022 |
MGA | CABS198 |
MOBILETRON | AB-EU184 |
MOTAQUIP | LVAB425 |
MULTIP | 97-990145 |
NK | 294737 |
NK | 294741 |
OPTIMAL | 06-S145 |
OSSCA | 12091 |
OSSCA | 35984 |
PAGID | 34038 |
PATRON | ABS52023 |
PEX | 410.034 |
PORSC | 955 606 405 10 |
PORSC | 955 606 405 11 |
PORSC | 955 606 405 12 |
PREX | P101019 |
QF | QF00T00165 |
QF | QF60F00233 |
QH BENELUX | XABS159 |
QUINTON HA | XABS159 |
RYME | 10119F |
SEAT | 7L0 927 807A |
SEAT | 7L0 927 807B |
SEAT | WHT 003 857A |
SEAT | WHT 003 857B |
SEAT | WHT 003 857C |
SIDAT | 84.657 |
SIDAT | 84657A2 |
SKODA | 7L0 927 807A |
SKODA | 7L0 927 807B |
SKODA | WHT 003 857A |
SKODA | WHT 003 857B |
SKODA | WHT 003 857C |
STARMANN | BS-A0144 |
STC | T450117 |
STELLOX | 06-65413-SX |
SWAG | 30 93 2862 |
TEXTAR | 45007500 |
TOMEX | TX 51-09 |
TRICLO | 432839 |
TRISCAN | 8180 29114 |
TRISCAN | 8180 29128 |
TRISCAN | 8180 29129 |
TRW | GBS1006 |
TTC | 07.35.046 |
VEMA | VE51826 |
VEMO | V10-72-1071 |
VW | 7L0 927 807A |
VW | 7L0 927 807B |
VW | WHT 003 857A |
VW | WHT 003 857B |
VW | WHT 003 857C |
WE PARTS | 411140202 |
WE PARTS | 411141145 |
WILMINK | WG1409681 |
WILMINK | WG1428897 |
WILMINK | WG1495819 |
vika | 90032296101 |
vika | 99271593301 |
AUDI
|
CUPRA
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.